Skravletråd for lag ROSA

What?? Unemi.. er du gravid?
Gratulerer så masse :D
Hvordan kommer det til å gå når det ikke er å lenge siden operasjonen?
 
Sniker fra rødt lag men: Gratulerer så mye :D
Tuusen takk :)

What?? Unemi.. er du gravid?
Gratulerer så masse :D
Hvordan kommer det til å gå når det ikke er å lenge siden operasjonen?

Ja, gjett hva jeg følte da jeg sto med positiv test i handa i går :p Fryktelig mange tanker rundt i hodet mitt nå, så tok en telefon til Voss. Dette skulle gå sååå fint, men jeg m ha ekstra oppfølging med lege, jordmor og ernæringsfysiolog., samt ekstra ultralyd. Skal til legen på tirsdag, så da er ting iallefall i gang. Gruer meg litt, men tro det skal gå bra :D

Kjenner jeg er litt redd siden jeg har drukket, røyka og spist fryktelig mye spekeskinke...

Det er veldig hemmelig for andre steder da :p Så det må ikke nevnes til andre utenfor, og iallefall ikke på facebook :p
 
Gratulerer så mye UneMi!!! ;)
 
Enda en sniker fra rødt lag ... Gratulerer kjempe masse :)
 
Her har det vært jobbing for harde livet. Får meg liksom ikke til å prioritere ned andre ting for å sitte her inne :p Også går tankene mine rundt litt andre ting for tiden :rolleyes: Oh baby,baby :angel1
Oi se der!! Gratulerer så mye!!!!!
 
Tuuuuusen takk. Litt skremmende, siden det er så kort tid etter operasjonen, men sykehuset forsikret meg om at dette ville gå bra, så jeg håper de har rett :)
 
Lykke til i morgen jenter:) :) husk å registere poeng på utfordringen!! Blir ikke mangen på meg denne uken men alle munner drar;)
 
Sniker inn jeg også, gratulerer så mye UneMi kjenner et par som har blitt gravide ganske kjapt etter oprasjonen og det har gått bra, må bare følges tett opp :)
 
GRATULERER TIL HAPPYGIRL84 MED MEST NEDGANG DENNE UKEN :D :D
 
Back
Topp