Skravletråd for lag ROSA

Så kjekt at me vant!!! Har vært på jassrzice time i dag så helgen har startet bra:) ha en fin fredagskveld og gratulerer med seier!!!
 
Så flinke alle er!! Gratulerer til oss!!! ;) da er det bare å fortsette slik i ukene fremover! Plutselig når vi målene våre!!! :)
 
Vi har barnefri denne helga og går var vi da ute og spiste!

Jeg spiste indrefilet med grønnsaker,fløtegratinerte poteter og bearnaise.. Ikke alle potetene eller sausen da ;) Tildessert unna jeg meg en browniekake med bringebærsorbet!

Bestemte meg for at det var lov selvom det totalt ble litt for mange kcal...?

Veide meg i morges og har faktisk gått ned siden fredag :) så da er jeg fornøyd med at jeg kosa meg litt igår :)

Ha en fin sønda alle,nå drar vi på trening før vi henter kidsa:)
 
Hørtes deilig ut med barnefri helg Happygirl84:) Jeg har kost meg med go mat og litt snacks hele helgen, men har nå vært på jasserzice og forberedt meg på en knallhard uke! Synes utfordringen denne uken var kjempebra, likte spesielt godt nr to, ingen rom for utskeielse. Planen er å trene man,tirsdag,onsdag og fredag.
 
Så bra sjorven :)

Her har jeg planer om å trene onsdag,torsdag og lørdag.. Hvis jeg er frisk!
 
Noen som har opplevd dette før?

Jeg begynte med forkjølelse på torsdag kveld.. Er fortsatt litt tett i nesa osv,men dro på trening..
Tok 10 min på elipse-maskin,tok ikke mer pga begynte å merke et trykk i ansiktet og halsen..

Tok så noen øvelser på bena (siden tredemølla var opptatt)..
Så var tredemølla ledig og jeg satt igang den.. Tar på 2% tyngde og 5.5 fart.. Går i ca 10 min før jeg begynner å få en merkelig følelse i halve ansiktet.. Følte det som om halve delen hovnet opp.. Mannen trena også så spurte han,men han så ikke noe.. Jeg ga meg med å trene da.. Etter 5-10 min var følelsen forsvunnet..
 
Det har jeg aldri opplevd!! Men naboen min var på trening en. Gang da ene hele siden hennes ble nummen! Hun ble lagt inn pga. Noe med hjerte! De fant aldri ut hva det var! Men vill få sjekket blodtrykket hvis jeg var deg! Eller ihvertall hør med legen! Sånt kan jo være noe, eller det trenger ikke bety noe som helst!
 
Vekta har ikke gått ned mye siden jeg startet på roede 4.januar.. Vekt hjemme viser 1.7 ned..

Men derimot har jeg gått inn 32 cm! :) Mest midje,hofte og rompe :)
 
Er det noe galt med tråden vår mon tro??

Ingen som har skrevet noe siden igår morges???
 
Får satse på folk er opptatt med å trene :)

håper formen din er bedre happygirl. Hørtes ikke noe særlig ut!
 
Tja veldig merkelig i hvertfall at ingen er innom her!
Mister litt av motivasjonen av det..

Skal trene etterpå så får se åssen det går da :) skal til lege på torsdag så tenkte spørre han om det..
 
I dag har jeg vært flink!! Har vært på treningssenteret og trent 15 minutter ellipse, 30 minutter gåing på tredemølla og 65 minutter styrke! Kjenner det er deilig å ha beveget seg, men gud så godt det var å komme hjem og sette seg ned i to minutter! Pleier vanligvis ikke gå på tredemølla, men fant idag ut at det var mer givende enn ellipse maskinen! Så blir nok heller den fremover!

Sorry at jeg ikke har vært innom de siste dagene, men har vært fullt opptatt egentlig! Men skal prøve å skjerpe meg!!!
 
Bra chaba :)

Har trena selv idag,tok det litt forsiktig for å se om formen er der.. Så ble 30 min kondisjon og 30 min styrke..

Fikk også veid meg siden jeg ikke kunne gå på roede-kursetpå mandag og har da gått ned 1 kg den uka :)
Totalt på 5 uker har jeg gått ned 2.6 kg..
 
Flink du har vært Happy:) kjenne eg e heilt daff denne uka, energien på bunn!! Har ikke trent noe, rett og slett ikke orket. Men planen er å svømme nå:) kanskje jeg skal lage en energi smoothie å ha i kvell for nå må jeg gires opp igjen:)
 
Her har det vært jobbing for harde livet. Får meg liksom ikke til å prioritere ned andre ting for å sitte her inne :p Også går tankene mine rundt litt andre ting for tiden :rolleyes: Oh baby,baby :angel1
 
Back
Topp