Vi som temper.

November går vel fint ? Jeg ville ha april/mai 2014 jeg, men bestemte oss for å begynne og siktet på august. Ble ikke det, ble ikke okt, så jeg sikter på nov. Ellers prøver vi jan. (rekker jo ikke alle mnd med mine sykluser)

Kjenner meg igjen! Vi siktet oss inn på jan-juni - så ble det jaggumeg oktober! :p
Men uansett måned, spiren gjør oss lykkelige :love7
 
Uansett måned ja.

Jeg har jo en som er født i aug 08, hadde han litt til sånn når vi først bestemte oss hadde han blitt storebror omkring da han ble født. Sånn gikk det ikke, og det gikk jo helt fint det også.
 
Hvordan får dere frem den streken som man ikke skal under etter el?
 
Den kommer av seg selv når ff har funnet el.
 
Koko, hallo.... ekko?
 
Jeg stoler ikke helt på dagens temp grunnet rotete natt, så jeg kommer til å markere den som ugyldig om den er lav igjen i morgen.

Eller være sint på meg selv for manglende helgekos om den forblir sånn...

Tviler på det, så vi rekker nok fint helgekos neste helg...
 
Den kommer av seg selv når ff har funnet el.

Takk :) Den har ikke funnet det til meg men antar at den er mellom CD 41 og 47. Jeg regner med at det var på cd 45, siden da gikk jeg el slim og til cream.
 
Da blir det temping på meg i en ny pp. TR kom i dag :( hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid :-/ er inne i 10 pp nå.
 
Jente0709, har du delt grafen din en plass jeg har oversett, siden vi ikke har den i oversikten, eller har du ikke det?
 
Jeg stoler ikke helt på dagens temp grunnet rotete natt, så jeg kommer til å markere den som ugyldig om den er lav igjen i morgen.

Eller være sint på meg selv for manglende helgekos om den forblir sånn...

Tviler på det, så vi rekker nok fint helgekos neste helg...

Ja, din var jo veldig høy! Jeg håpet for deg at den forble så høy jeg, og at det hadde klaffet for dere :) Men om dere ikke har kosa noe i helga blir det verre :p
 
Du ser jo markeringen på chart for denslags også, og helga har vært dårlig i så måte...

Dertil, i den grad det var SLIM det jeg hadde i går, så har jeg det i dag også. Med spotting, ikke friskt rødt da, men rett og slett litt brunlig slim.

Får se om jeg får utnyttet mannen i kveld, men han er på fotballtrening og pleier egentlig ikke være i form til slikt da...
 
Lav igjen i dag, så jeg markerte i går som ugyldig, og venter videre...
 
Jente0709, har du delt grafen din en plass jeg har oversett, siden vi ikke har den i oversikten, eller har du ikke det?

Jeg har ikke delt, for jeg fikk ikke temperaturmålet før laaangt ut i syklusen. Så tenkte jeg venter til neste.
 
Men den oppdaterer seg fra syklus til syklus av seg selv, bare så du vet det. Når det er gjort er det gjort.

Eneste er at det er slik den så ut når det ble gjort man ser den på app'en, der vil det ikke oppdatere seg. En dag jeg har litt tid skal jeg få lagt inn linker som funker i app'en også.
 
Min sank plutselig når jeg var ferdig med mensen, er det vanlig?
 
En dag, eller over tid? Trenger å se grafen for å svare, men har ikke fått ordnet linker som virker på app'en.
 
Melder meg inn her jeg :) har tempet hele denne syklusen, men bare registrert det i kalenderen på tlf min. Noen som forstår noe av den? Skulle egentlig hatt el i dag :p tre dage jeg ikke har fått tempet.
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1360045303819.jpg
    uploadfromtaptalk1360045303819.jpg
    50,7 KB · Visninger: 63
Du må nesten gi det et par dager til før du ser det, el defineres ved temping som den siste dagen før det stiger, men bekreftes ikke før du har tre høye.
 
Back
Topp