Wildcard!

Ja, en wildcard tråd. Der kan de snakke sammen og motivere hverandre :) De trenger jo ikke forsvinne helt herfra, om de ikke vil :)
 
Så hyggelig med liv i tråden da!

Er så innmarstålkanter etter treningen i går. Herlig! :)
 
Hehe jeg elser stavekontroll! det skulle stå over at jeg er støl. Hat ikke noe med stålkanter å gjøre! :)

er bursdagfeiringer denne helgen. Kaker, pizza, pølser, mer kaker Osv. Jeg pleier å slite noe innmari i helgene og spesielt når det er besøk. pleier pike å være noe sunne alternativer. Hvertfall ikke til kakene. Men til pizzaspiser jeg masse salat.
Er forresten enda mer sjøl idag Ohh har en skikkelig ille hodepine. Har det ofte for tiden, lurer på hva det kommer av...
 
Hehe jeg elser stavekontroll! det skulle stå over at jeg er støl. Hat ikke noe med stålkanter å gjøre! :)

er bursdagfeiringer denne helgen. Kaker, pizza, pølser, mer kaker Osv. Jeg pleier å slite noe innmari i helgene og spesielt når det er besøk. pleier pike å være noe sunne alternativer. Hvertfall ikke til kakene. Men til pizzaspiser jeg masse salat.
Er forresten enda mer sjøl idag Ohh har en skikkelig ille hodepine. Har det ofte for tiden, lurer på hva det kommer av...

Får du i deg nok veske og nok kalorier? Da jeg gikk på 700 kcal kur, hadde jeg mye vondt i hodet, pga lite mat.
 
Jeg drikker ca to liter vann hver dag. Jeg frykter det er synet son spiller meg et puss. Er ikke flink nok til å bruke brillene mine.

heldigvis mandag og tilbake til gode rutiner i morgen. Har laget meg salat å ha med til lunsj og satser på trening til kvelden.
 
Er det noen som har opprettet en wildcard veietråd???
Ble for sen til å bli med på selve slankekrigen, men ønsker allikevel å delta på wildcard!
 
Er det noen som har opprettet en wildcard veietråd???
Ble for sen til å bli med på selve slankekrigen, men ønsker allikevel å delta på wildcard!

Du må dessverre ha vært med i slankekrigen fra starten. Er de som må gå ut som får muligheten til å komme tilbake via wildcard. Denne tråden er laget sånn at de har en skravletråd seg i mellom, om de skulle ønske det, eller har spm ang wildcard.

Følg med om det blir en ny slankekrig etter denne :) Da kan du jo melde deg på :)
 
Er vel bare å bli med det?? Tidligere har wildcard vært for dem som ikke rakk slankekrigen innen fristen også.. Ser ikke noe problem med det jeg da men :)
 
Hvem er det som bestemmer det?jeg synes virkelig at hun skal få bli med!!
Såå strengt behøver det vel ikke å være??
 
Panna bør vel vite hvordan dette skal gjøres?? Som leder, tenker jeg ;)

oh yes, håper iallefall det :) Jeg har ikke peiling, hehe. Jeg bare forsto det sånn at de som gikk ut kunne melde seg inn her, men så har jeg aldri vært borti wildcard før nå :p
 
Ok. Før var det nemlig slik at alle kunne bli med i wildcard. Men helt greit at det er nye regler denne krigen. Da får jeg vente til våren eller høsten istede:)
 
Ok. Før var det nemlig slik at alle kunne bli med i wildcard. Men helt greit at det er nye regler denne krigen. Da får jeg vente til våren eller høsten istede:)

Neineinei, hiv deg på :D Er bare jeg som hadde misforstått. Jeg hadde forstått det sånn at wildcard bare gjaldt de som hadde gått ut av krigen. Har aldri vært borti wildcard før, så det er min skyld. Hiv deg med, null problem :D :D
 
Da har jeg "meldt meg inn" i wildcardgruppa. Håper flere blir med også!!!! :)
 
Er her litt jeg også :) men blir ikke til at jeg skriver når jeg ikke er så flink... Får ikke trent Pga mannen jobber. Men jeg hoster som bare det så kanskje like greit. Men er litt flink med maten da!
 
Er her litt jeg også :) men blir ikke til at jeg skriver når jeg ikke er så flink... Får ikke trent Pga mannen jobber. Men jeg hoster som bare det så kanskje like greit. Men er litt flink med maten da!

Da må du registrere deg i wildcardtråden med vektregistrering:)
Lite trening her også, men kan gjøre mye med et godt kosthold og bittelitt trening også:)
 
Back
Topp