Vi som temper.

har ladycomp jeg.. så tempere finns men tror ikke jeg lager graf.. Kommer heller til å følge med på dere..
 
Har ikke nettsiden i hodet, men "sharing" og velg den linken som er for Forum, og lim inn her, så legger jeg til i første innlegg.

Oppdater seg ikke skikkelig i appen, men ser det på pc.

Takk! Er det denne tro?


My Ovulation Chart
 
Ser ut som jeg fikk det til! :D Denne pp er mest for å komme inn i det å måle da :) Men der er den iallefall!
 
Selv om du bare trener, tegner du grad, eller?

Min er i evig ventemodus nå, mensen er over, veeeeeeenter på el.

Jeg begynte å tegne grad, men ble bare tull det her. Et par døgn uten søvn og noen netter med mye oppvåkning pga syk unge.
 
Slikt skjer, tider med mye tull. Bare fortsett der du slapp, når det stabiliserer seg. det handler om å bli vant til det, om å komme inn i vanen, og om at man da etterhvert klarer seg fint om det mangler noen dager. Stort sett kan man likevel finne utav det. (Og om ikke, så aksepterer man det jeg har akseptert; Om jeg får målt eller ei avgjør jo ikke om tempen steg eller ei, så det som skjer, det skjer, om jeg ser det på grafen eller ei)
 
Takk! Er det denne tro?


My Ovulation Chart

Den er nå lagt til i hovedinnlegget.

Ja, denne syklusen er å øve, det er greit, men den oppdaterer seg når du begynner på en ny, dersom det blir aktuelt.
Det er jo litt kjekt.

Vel, den oppdaterer seg på pc'n i alle fall, på mobilen får jeg det ikke til å funke, ikke funker bildet som link heller, så jeg bør ta meg tid til å redigere litt på det sånn at jeg får inn link som funker fra app også, en gang jeg har litt tid. Orker ikke kveld, nå skal jeg legge meg.
 
Haha første tempen min er kjempehøy i forhold til de andre da, den tok jeg i elleve- tida på formiddagen for det var da jeg våknet :p Glemte alarm..
 
Da ser du litt av viktigheten i å tempe til ca samme tid.

Avviker tiden med mer enn en halv time fra normalen ser du at det blir en sirkel i stedet for en prikk, det viser at denne ikke er helt sikker. Mange slike gir en graf som ikke er så lett å lese.
 
ImageUploadedByTapatalk1359461656.936392.jpg


Jeg er en fersking på temping, men synes det er ganske spennende da. Hva tror dere om denne? Jeg synes det går litt vel mye opp og ned!?
Å hvorfor har det blitt blå ringer isteden for prikker? Og hvorfor har de røde linjene blitt prikkete?

Sorry mange spørsmål, men jeg er fersking på området :p
 
Ring, ikke prikk skyldes mer enn en halv times avvik i tid.

Striplet linje er usikker el, grunnet at ikke alle tegn er enige. Antakelig finner du mer info om du leser detaljerte opplysninger på din side, det er Vip-tjeneste da, men du har kanskje prøvetiden på det enda?
 
Jeg har fortsatt ikke hatt eggløsning.. Sist syklus hadde jeg, ifølge appen min, eggløsning på dag 56 :( Jeg tester hver kveld da, for jeg veit jo aldri, men syklusene har bare blitt lenger og lenger :( Så jeg håper det klaffer allerede nå, folk med normale sykluser har jo tre eggløsninger i min ene syklus.. yay
 
Nei, jeg får ikke lagt til vanilja sin, før hun legger ut en sånn liten selv-oppdaterende sharing-link.
 
Gå inn på siden din, så på "share". Jeg tror jeg brukte den nest siste linken som heter bbCode Code, chart thumbnail
 
Jeep, det er den.
 
Tror jeg har fått besøk av TR, så da begynner vi for fullt med ny PP! Satse på november bebis da.. Og jeg som ville ha oktober! :p
 
November går vel fint ? Jeg ville ha april/mai 2014 jeg, men bestemte oss for å begynne og siktet på august. Ble ikke det, ble ikke okt, så jeg sikter på nov. Ellers prøver vi jan. (rekker jo ikke alle mnd med mine sykluser)
 
Back
Topp