Å.. lyst på...

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Akkurat nå fikk jeg skikkelig lyst på spekeskinke.. gjerne kombinert med soltørka tomat og parmesan... mmm...
Parmesan og soltørka tomat kan jeg spise hvertfall. Kanskje jeg må lage meg en god salat i morgen :)

mmmm nam nam. Her har jeg lagd liste om hva jeg skal ha på barsel :laughing002

-spekeskinke
- camembert
- burn energidrikk
- salami
- kirsebærost

kan nesten ikke vente *vann i munnen* :(

mmmm nam nam. Her har jeg lagd liste om hva jeg skal ha på barsel :laughing002

-spekeskinke
- camembert
- burn energidrikk
- salami
- kirsebærost

kan nesten ikke vente *vann i munnen* :(

Kan vi ikke spise den kirsebærosten? Den har jeg spist en del.

Skal sjekke den kirsebærosten nå jeg, har en i kjøleskapet.. Trodde den var ok...

Skal sjekke den kirsebærosten nå jeg, har en i kjøleskapet.. Trodde den var ok...

Det tar ikke 11 minutter å gå i kjøleskapet og se altså! :P Kom igjen, vi er spente! :P

Står bare hvitost på den, smelteost... Tror den er ok, men kan ikke garantere.

Sorry, ble avledet av en vaskemaskin som måtte tømmes og en tur på do :) Skulle aldri latt dere vente så lenge!!! :P

Ja, det var det jeg mente også. Den osten sjanser jeg på i alle fall!

Da skal det kjøpes kirsebærost i morra :D Å som jeg gleder meg :blob5 Nå er det helt greit at guttungen har kasta opp på hele meg og at jeg ikke kan gå i dusjen før mannen kommer hjem fra møte. HERREGUD, JEG SKAL SPISE KIRSEBÆROST I MORRA!!! :happy093 sååå glaaaad :smiley-bounce015

Da skal det kjøpes kirsebærost i morra :D Å som jeg gleder meg :blob5 Nå er det helt greit at guttungen har kasta opp på hele meg og at jeg ikke kan gå i dusjen før mannen kommer hjem fra møte. HERREGUD, JEG SKAL SPISE KIRSEBÆROST I MORRA!!! :happy093 sååå glaaaad :smiley-bounce015
I aim to please :)

Back
Topp