Hva har dere handlet

Vi har alle de største tingene -stellebord etter storesøster, og i går kom mammaen til min datter sin bestevenninne i bhg, med en stor pose med tøy etter lillebror der i huset. Veldig deilig.
Så det er faktisk ikke så mye vi mangler.. Enn tøy, babycall, pluss litt små ting :) Dyner har vi etter storesøster (flaks at det er Princess, siden jeg jobber der) Men må jo selvsagt kjøpe noen nye trekk til de. Men venter litt med det, det kommer alltid så mye stilig utover våren der. Kommer selvsagt til å handle mesteparten av sengetøy, kluter, handkler osv der. Blir billigst;-)
 
Ingenting gæli med å ha ting på stell. Det må jo inn i hus før eller senere alikevel :D Og det er jo gøy. Gleder meg til å få vogn i hus :) Jeg har eksamen i mai + en bacheloroppgave som skal inn, så jeg burde jo absolutt vært litt tidlig ute. Mai blir travel nok gitt :D

Ja gud. Jeg har bachelor innlevering selv i mai. 2 mai. Så alt må liksom ordnes før det. Satser på mye ordning i april når jeg ikke har jobb men bare skole-skriving! :)
 
Ja gud. Jeg har bachelor innlevering selv i mai. 2 mai. Så alt må liksom ordnes før det. Satser på mye ordning i april når jeg ikke har jobb men bare skole-skriving! :)

Ja, jeg har jo ikke jobb utenom, og kun to forelesninger i uka dette semesteret, så jeg bør klare å være effektiv! :p Vi har ikke levering før i juni, men håper å levere i april :D
 
Har ikke handlet så mye ennå,men bilstol med base og vogn er bestilt da vi fant ut at det var 9 uker bestillingstid. :)
 
Vi bestilte oss vogn, bilsete og adapter til vogn i går. Har bedt om å få det i midten på april. Har fått vugge av mamma og pappa så nå mangler vi stellebord og sprinkelseng så er de store tingene på plass tenker jeg:)
 
Vi har kjøpt TFK Joggster twist facelift med quick fix hard bag i fargen sjokolade :) gleder meg såååånn til å få den levert på døra, kanskje om en uke (er 3 uker siden vi bestillte nå, skulle ta ca.4.uker)..
 
Ja, den er veldig fin:)Men dog ganske så dyr, er studenter begge to. Tenker å kjøpe brukt, men har jo lyst på ny også.
 
Kjøpte emmaljunga City cross. Brukt 2012-modell fra finn :)
 
Ja, den er veldig fin:)Men dog ganske så dyr, er studenter begge to. Tenker å kjøpe brukt, men har jo lyst på ny også.
Vi bestillte fra Tyskland (www.kiddies24.de) og fikk vogn, hardbag, div utstyr til vognen, bilsete, base og adapter til bilsetet for kun en 1000lapp mer enn hva kun vognen (uten hardbag) koster i Norge. Så tilsammen med alt det vi kjøpte sammenlignet med priser på det samme utstyret i Norge har vi spart 6500kr på å bestille derfra :)
 
Men dere, hvilke størrelser har dere kjøpt til dyne til seng og vognt og evt vugge? =)
 
Men dere, hvilke størrelser har dere kjøpt til dyne til seng og vognt og evt vugge? =)
Har den minste dynen i vogna og korgen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har den minste dynen i vogna og korgen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

hehe.. uhm.. har du mål på den? trodde vi hadde kjøpt den miste dynen skjønner du, på ikea, men viser seg å være en svær dyne!
 
Takk for tips fra Tyskland, det var jo veldig mye billigere :) ønsker en vogn å gå med i skog og mark, byturer og at jeg kan vende sportsvognen fra og til meg :)
 
hehe.. uhm.. har du mål på den? trodde vi hadde kjøpt den miste dynen skjønner du, på ikea, men viser seg å være en svær dyne!

65*80 er den minste de fleste bruker i vogna, så er det 80*100 de fleste har i senga. :)
 
Jeg har en dyne til sprinkelseng i 80 x 100 og to dyner i 65 x 80. De to minste blir brukt i vogge og vogn:)
 
ser du har fått svar: 65*80
 
Noen som har noen erfaringer forresten:

Lurer litt på bukser til ungen, sparkebukser... Sånn som ser ut som snekkerbukser med stropper?
Kan man bruke det UTEN body? Med en t-skjorte eller sånn under?

Eller er det liksom sånn at man MÅ ha body :p

Skal ha tøybleier på gutten så har jeg hørt at rompa blir så stor at det kan blir trangt med bodyer.. Noen med erfaringer?
 
Noen som har noen erfaringer forresten:

Lurer litt på bukser til ungen, sparkebukser... Sånn som ser ut som snekkerbukser med stropper?
Kan man bruke det UTEN body? Med en t-skjorte eller sånn under?

Eller er det liksom sånn at man MÅ ha body :p

Skal ha tøybleier på gutten så har jeg hørt at rompa blir så stor at det kan blir trangt med bodyer.. Noen med erfaringer?
Jeg følte sist at vi "måtte" ha body sist, men det var novemberbarn og brukte bare ull så det liksom noe helt annet enn å få ett mai ban ( vil jeg tro). Nå er jeg egentlig åpen for begge deler. Ser ikke noe problem med å ikke bare bruke body. Det eneste er at det er lettere at ting krøller seg opp under ryggen når en ikke bruker body..
 
Jeg følte sist at vi "måtte" ha body sist, men det var novemberbarn og brukte bare ull så det liksom noe helt annet enn å få ett mai ban ( vil jeg tro). Nå er jeg egentlig åpen for begge deler. Ser ikke noe problem med å ikke bare bruke body. Det eneste er at det er lettere at ting krøller seg opp under ryggen når en ikke bruker body..

Hmm.. Godt svar! Takk :) gleder meg til å kjøpe klær nå ^^
 
Back
Topp