Nettbutikk babyklær

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Noen som kan anbefale meg gode nettbutikker på babyklær, gjerne med januar salg:)
Bruker mest ull, er glad i merkene joha, nøstebarn og reflex.
Må ikke være disse merkene eller ull, anbefal gjerne andre merker med god kvalitet. (Innetøy)
(Jeg laget samme tråd inne på generelt, men spør dere også:)
 
Lilleba.no
Fantastisk fine klær i nydelig kvalitet :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Denne Tom og Trine-dressen fra Sparkjøp:
abuqy2ys.jpg
er jeg blitt veldig glad i og alt annet jeg bestilte fra den siden var det også god kvalitet på. De har også de mye omtalte Safa krabbestrømpebuksene.

Ellers har jeg handlet lite babyklær på nett selv.
 
Følger denne. Vil gjerne også få vite om noen nettsider :)
 
Lilleba.no
Fantastisk fine klær i nydelig kvalitet :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Veldig fine klær:)
Har vært innom der før, men litt usikker på bambus tøy? Hvordan er det? Krymper det, hvordan ser det ut etter 10 x vask?
 
Denne Tom og Trine-dressen fra Sparkjøp:
abuqy2ys.jpg
er jeg blitt veldig glad i og alt annet jeg bestilte fra den siden var det også god kvalitet på. De har også de mye omtalte Safa krabbestrømpebuksene.

Ellers har jeg handlet lite babyklær på nett selv.

Ute ulltøy har jeg nok av for i år;) hamstrert på salg tidligere i vinter;)
Har du kjøpt mye i merket tom og Trine? Hvordan er passformen? Store/ små på str?
 
Ute ulltøy har jeg nok av for i år;) hamstrert på salg tidligere i vinter;)
Har du kjøpt mye i merket tom og Trine? Hvordan er passformen? Store/ små på str?

Den dressen er det eneste jeg har i Tom og Trine. Ganske normal i størrelsen. Veldig lik Nøstebarn-dressen, bare vesentlig billigere :) Ellers kjøpte jeg bl.a. noe penklær og en Janus-dress/-smekke derifra.
 
Ute ulltøy har jeg nok av for i år;) hamstrert på salg tidligere i vinter;)
Har du kjøpt mye i merket tom og Trine? Hvordan er passformen? Store/ små på str?

tidligere var iallefall tom & trine litt små i størrelsen. og det var ikke knapper på skulderen på bodyene slik at de kunne være trange å få over hodet. men har ikke hatt disse nå så kan være det er forbedret;)
 
tidligere var iallefall tom & trine litt små i størrelsen. og det var ikke knapper på skulderen på bodyene slik at de kunne være trange å få over hodet. men har ikke hatt disse nå så kan være det er forbedret;)

Ja, jeg har dessuten en "stor utenpådress", så kan jo uansett være annerledes med bodyer og lignende :)
 
Veldig fine klær:)
Har vært innom der før, men litt usikker på bambus tøy? Hvordan er det? Krymper det, hvordan ser det ut etter 10 x vask?

Jeg syns det hodler seg fint, og krymper ikke noe som jeg har lagt merke til. Det skal behandles som ulltøy da, og vaskes da på ullprogram med milo.
 
Ute ulltøy har jeg nok av for i år;) hamstrert på salg tidligere i vinter;)
Har du kjøpt mye i merket tom og Trine? Hvordan er passformen? Store/ små på str?
Jeg har endel i Tom og Trine, veldig greie ullklær synes jeg. Men, jeg synes de er veldig små i str sammenlignet med janus og joha. Men, nå er gutten min ganske lang og...De har i alle fall veldig god passform syns jeg!
 
Back
Topp