Ny skravel tråd! :)

Ja vi får heller bare se hva den stopper så. Men 1000 hadde hvert kjempe morsomt ;)

sendt ifra BV forum <3

legger meg nå jeg, men er tilbake i mrogen tidlig :) Så da har jeg da noen timer før eg fårr besøk :) Etter at jeg og manne kom over i samme seng igjen så er det så koselig å gå og legge seg sammen ;)

natta kjenter :)
 
legger meg nå jeg, men er tilbake i mrogen tidlig :) Så da har jeg da noen timer før eg fårr besøk :) Etter at jeg og manne kom over i samme seng igjen så er det så koselig å gå og legge seg sammen ;)

natta kjenter :)
God natt da :)

sendt ifra BV forum <3
 
Hadde vært gøy med 1000 ja, men det er 300 innlegg ca... Kan bli vanskelg... Men vi gjør så godt vi kan ;)
Ja er en lang udi til de 1000 zoo men vi får se :) da har ihvertfall jeg sovet meg til en ny vask med klær

sendt ifra BV forum <3
 
hahaha, må le når jeg leste igjennom innleggene. haha. morsomt å se alt som skrives og spesielt skirvefeilene ;) Morro med en slik tråd ja.
Har du lest alt?? Her hat jeg hoppet mye.. :p det er jo 73 sidet!!! Men en veldig morsom trpd.. Veldig vansklig å skrive eett med mobilen. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Jo det ser sann ut.. ;) beldig morso.m og vanskelig å forstå alt. :p jeje

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Men så nå vi huske at så mobilen viser kun 10 innlegg pp side mens så dataen er det 20 ;)

sendt ifra BV forum <3
 
Men så nå vi huske at så mobilen viser kun 10 innlegg pp side mens så dataen er det 20 ;)

sendt ifra BV forum <3
Ok. Det tenktr jeg ikkr på. :p men på mobilen viser det 74 sider nå. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Ok. Det tenktr jeg ikkr på. :p men på mobilen viser det 74 sider nå. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Hehe ja vi er flinke blir jo en god del innlegg det da :)

sendt ifra BV forum <3
 
Back
Topp