Favoritt kake??

Da ble det Pavlova kake idag! :D
Tenkte jeg skulle prøve litt forskjellig til uken som kommer også.. Må øve på kakebaking, for jeg er ingen baker! :rolleyes:
 
Kommer an på egentlig, noen dager det ene noen dager det andre, men en saftig sjokoladekake med flere lag fyll er aldri feil! Og osteiskake, laget en oreovariant sist, dødsgodt!
 
Kommer an på egentlig, noen dager det ene noen dager det andre, men en saftig sjokoladekake med flere lag fyll er aldri feil! Og osteiskake, laget en oreovariant sist, dødsgodt!
Oi! Har du oppskrift på osteiskake???:D
Hørtes spennende ut!
 
Oi! Har du oppskrift på osteiskake???:D
Hørtes spennende ut!

Fant ikke oppskriften her, lurer på om jeg bare har googlet jeg, de jeg har prøvd har vært gode hvertfall! Men sist byttet jeg ut bunnen og brukte knuste oreokjeks sammen med smeltet smør. Og så hadde jeg knust oreo og sjokoladesaus på toppen før servering.
 
Fant ikke oppskriften her, lurer på om jeg bare har googlet jeg, de jeg har prøvd har vært gode hvertfall! Men sist byttet jeg ut bunnen og brukte knuste oreokjeks sammen med smeltet smør. Og så hadde jeg knust oreo og sjokoladesaus på toppen før servering.
Å guri,dennhørtes jo bare heeelt nyyydelig ut!
 
Suksessterte

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Fant ikke oppskriften her, lurer på om jeg bare har googlet jeg, de jeg har prøvd har vært gode hvertfall! Men sist byttet jeg ut bunnen og brukte knuste oreokjeks sammen med smeltet smør. Og så hadde jeg knust oreo og sjokoladesaus på toppen før servering.
Da skal jeg prøve å google! :D
Takk for deet!
 
Jeg som aldri blir fristet av det søte, ble nå fristet og jeg har nå laget en hjemmelaget oreokake :p
Da håper jeg den er god, for jeg er ikke et kakemeneske, men til og med jeg kan ikke motstå oreokake fra Dolly Dimples eller Peppes :p
 
Glemte islandskake :)
Åh jeg elsker kaker! Synd jeg ikke skal spise kake før 19. Mars :/
 
Ja den og er en av mine favoritter. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp