13692 Kl. 12.00 Søndag

Flinke jenter;-) Da greide vi åpenbart gårsdagen også:) Siste døgnet nå.. Blir litt merkelig å kunne sladre uten å tenke på antall innlegg:p Det skal bli spennende å se om vi har etablert en god kultur disse ukene eller om aktivitetsnivået synker brått etter mandag kl 12..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Flinke jenter;-) Da greide vi åpenbart gårsdagen også:) Siste døgnet nå.. Blir litt merkelig å kunne sladre uten å tenke på antall innlegg:p Det skal bli spennende å se om vi har etablert en god kultur disse ukene eller om aktivitetsnivået synker brått etter mandag kl 12..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg syns vi skal holde oppe aktiviteten :) blir så spennende nå når vi nærmer oss fødsler!
 
Jeg syns vi skal holde oppe aktiviteten :) blir så spennende nå når vi nærmer oss fødsler!
Helt enig:) 4erbanden får ihvertfall ikke lov til å roe aktiviteten;-) Føler vi endelig begynner å bli skikkelig godt kjent:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Helt enig:) 4erbanden får ihvertfall ikke lov til å roe aktiviteten;-) Føler vi endelig begynner å bli skikkelig godt kjent:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hvorfor fikk jeg opp et bilde i hodet av fire små elefanter utkledd som B-gjengen nå, mon tro?

BVforum via HTC
 
Har dere tatt søndagsfri?!
 
I like måte, CC:) Jeg har ikke tatt søndagsfri, men har hatt litt å gjøre i dag.. Titter innom hver ledige stund!:)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det har blitt litt søndagsfri på meg, har jobbet iherdig med å få sove... Har fått karret til meg en liten time nå da, heldigvis!! Men nå skal vi fyke på middag, så må nok ta litt mer fri... Men lover å komme sterkere tilbake i kveld :)
 
Det har blitt litt søndagsfri på meg, har jobbet iherdig med å få sove... Har fått karret til meg en liten time nå da, heldigvis!! Men nå skal vi fyke på middag, så må nok ta litt mer fri... Men lover å komme sterkere tilbake i kveld :)
Så bra du fikk litt søvn:) Kos deg masse i middag:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ikke tatt helt fri, er innom små turer i ledige stunder.
Har vært helt ødelagt i dag, så har prøvd å hvile ved enhver mulige anledning. Kommer seg nå, så stikker nok mer innom utover kvelden. :)

BVforum via HTC
 
Har ikke tatt helt fri, er innom små turer i ledige stunder.
Har vært helt ødelagt i dag, så har prøvd å hvile ved enhver mulige anledning. Kommer seg nå, så stikker nok mer innom utover kvelden. :)

BVforum via HTC
Godt du har fått deg litt hvile da:) Ser frem til å sladre litt med deg i kveld:) Funderer på om ikke vi trenger en ny tråd eller to snart:)
 
Det gjør nok det. Kunne ikke være så heldig at jeg slapp unna slike dager på slutten, jeg heller. :p

BVforum via HTC
 
Det gjør nok det. Kunne ikke være så heldig at jeg slapp unna slike dager på slutten, jeg heller. :p

BVforum via HTC
Hihi:) Nei, vi må vel gjennom de dagene alle sammen nå mot slutten..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hihi:) Nei, vi må vel gjennom de dagene alle sammen nå mot slutten..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, dessverre. Enda godt hjernen er programmert til å glemme slikt, ellers hadde det vært mange som bare fikk ett barn. :p

BVforum via HTC
 
Back
Topp