Tett nese og nysing...

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Er så lei.... Er ikke forkjøla bare tett i nesen og nyser flere ganger for dagen...., holdt på sånn i snart to mnd.....Får kynner hver gang jeg nyser og må holde meg nede på magen for ellers gjør det vondt....
 
Du er ikke blitt allergisk da? Det ble jeg under forrige svangerskap, trodde jeg var forkjølet støtt og stadig. Prøv Polaramin allergitab noen dager og se om det gir seg. Må få resept hos legen da, men de er helt trygge for barnet!
 
Tenkte allergi jeg og med en gang,fikk det med andremann jeg.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg er allergisk i utgangspunktet, men ble mye verre nå som gravid.. nyser og nyser som en gal.. takk gud for tena truseinnlegg, for noen nys er kraftigere enn andre.. jeg får polaramin, men den dosen jeg får lov å ta er for lav, nysefri 1/3 av dagen ca..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Er så lei.... Er ikke forkjøla bare tett i nesen og nyser flere ganger for dagen...., holdt på sånn i snart to mnd.....Får kynner hver gang jeg nyser og må holde meg nede på magen for ellers gjør det vondt....
Jeg har det AKKURAT på samme måte! Utrolig irriterende, jeg har allergi da (pollen, og sikkert noen kryssallergier), men er usikker på om jeg kan ta tablettene mine. Loratadin, om noen har peiling.

BVforum via Samsung
 
Jeg har det AKKURAT på samme måte! Utrolig irriterende, jeg har allergi da (pollen, og sikkert noen kryssallergier), men er usikker på om jeg kan ta tablettene mine. Loratadin, om noen har peiling.

BVforum via Samsung
Fant ut av det.. Loratadin er trygt å bruke for gravide og de som ammer. Du kan faktisk kjøpe det reseptfritt på apoteket også, men greit å ta en snakk med legen om det.

BVforum via Samsung
 
Det kan være slimhinner i nesa. De blir påvirket av hormonene. Har vært tett i nesa, nysi og snorka som et sagbruk siden jeg ble gravid. Har sliti med alle slimhinner dette svangerskapet. Derfor gravide blør mer neseblod bla. Så bør ikke være allergi. Er et graviditets symptom, og jeg har ikke fått gjort noe med det.
 
Jeg har det AKKURAT på samme måte! Utrolig irriterende, jeg har allergi da (pollen, og sikkert noen kryssallergier), men er usikker på om jeg kan ta tablettene mine. Loratadin, om noen har peiling.

BVforum via Samsung

Går fint. Jeg tar disse med godkjenning fra fastlege :)
 
Det kan være slimhinner i nesa. De blir påvirket av hormonene. Har vært tett i nesa, nysi og snorka som et sagbruk siden jeg ble gravid. Har sliti med alle slimhinner dette svangerskapet. Derfor gravide blør mer neseblod bla. Så bør ikke være allergi. Er et graviditets symptom, og jeg har ikke fått gjort noe med det.
Er det jeg har tenkt, at jaja jeg er jo gravid.., det går over i juni... :)
 
Jeg klør i nesa og nyser...har tenkt på allergi, men i januar???? Ai, ai...detta blir en lang vår med mye klenex ;)
 
Eeeeeeey! Det har jeg også! Vi fikk katt i september, så kanskje jeg skal få sjekket om jeg er allergisk!? :eek:
 
Jeg klør i nesa og nyser...har tenkt på allergi, men i januar???? Ai, ai...detta blir en lang vår med mye klenex ;)

Samme! En helg jeg var på besøk hos svigers var jeg plutselig superallergisk mot hunden, og har aldri reagert på den før. I tillegg har jeg følt meg periodevis forkjølet hele svangerskapet. Tett i nesen/kløe/rennenese. Verst om morningen og kvelden :p
 
Back
Topp