Landstreff!

Christina'n min er ikke voldelig! Hvis hun kommer i en situasjon der hun slår eller lugger er det garantert ALLE de andre barna sin skyld! Min lille Christina gjør ALDRI noe galt!! :p
 
Christina'n min er ikke voldelig! Hvis hun kommer i en situasjon der hun slår eller lugger er det garantert ALLE de andre barna sin skyld! Min lille Christina gjør ALDRI noe galt!! :p
Hehe ikke Ingrid heller :p
 
Er helt med på grilling og sånt ja:) Tristan kan finne på å starte hele slossinga, gjerne med å kaste leker på alle de andre ungan :p

BV App ★
 
Hadde vært fint å være der oppe ja, men logistikkmessig er det vel lettere å ha det i oslo området vil jeg tro;)

BV App ★
Er det mange fra østlandet her?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Er det problem med rampete barn så kan vi jo møtes på hundesletta i Frognerparken. Hundene passer nok på at alle oppfører seg :p
 
Er helt med på grilling og sånt ja:) Tristan kan finne på å starte hele slossinga, gjerne med å kaste leker på alle de andre ungan :p

BV App ★
Lilja er også et lite bøllefrø, skal prøve å gi henne litt oppdragelse før vi skal ha treff;)
 
Hadde vært kjempekoselig å møtt på dere alle!
Men er redd det ikke blir i nærheten av her jeg bor, og da spørs det om jeg får det til ;)
 
Back
Topp