Fødeavdelingen kl 1000?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Er det 1000 eller 1020 i dag? Og hvem er med på å se sammen og diskutere her samtidig?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fødeavdelingen 10.00 idag på Fem ;) skal prøve å få det med meg, for en gangs skyld.
 
Fødeavdelingen 10.00 idag på Fem ;) skal prøve å få det med meg, for en gangs skyld.
Det må vi hjelpe hverandre å huske;-) Jeg glemmer det stadig, så jeg får liksom bare sett på en gang i uka.. Burde satt på opptak, men må fikse dekoderen min først:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Setter på opptak i tilfelle jeg glemmer det, tror jeg. :p

BVforum via HTC
 
Men hvis du er på forumet kl 10 glemmer du det jo ikke, for da er vi flere til å huske det;)
 
Jeg har husket det - og rakk tilbake fra bhg til det. :p

BVforum via HTC
Fantastisk! Ble litt stresset da du plutselig ble borte!!!:p Tittet kjapt innom juni 2012, og de jentene har vært tidlig oppe med nurkene sine og skravler som gale! Skal vi berge plassen, og i allefall topp 3 må vi henge i de siste to timene:p
 
Det unge paret virker litt spesielle, om jeg får si det;) haha:)
 
Hihi, ja, jeg tenkte samme tanken. Var søtt når hun ene begynte å klage over at hun hadde glemt deo. :p

BVforum via HTC
 
Hihi, ja, jeg tenkte samme tanken. Var søtt når hun ene begynte å klage over at hun hadde glemt deo. :p

BVforum via HTC
Haha:) Ja, det er mye rart man tenker på når man føder;) Men jeg fatter ikke hvorfor de alltid plasserer kvinnene liggende i senga.. Det tar jo lengre tid og er mer smertefullt! Har ikke sett at de har vært oppe og gått under en eneste episode...
 
Åneiånei jeg sovnet!
 
Åneiånei jeg sovnet!
Synes du ble stille en stund!;) Du får få på Tven nå, da;)

Gud hjelpe meg så mye hun ene skriker!

BVforum via HTC
Ja, men hun får jo ikke vri på seg engang, de legger henne over på ryggen igjen med en gang.. Jeg skal IKKE ligge under riene ihvertfall:p Gjorde det sist og jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv ! De riene jeg hadde da jeg fikk stå på kne derimot var ikke like ille:p
 
Wææææ !!!! Hjelpes...
 
Synes du ble stille en stund!;) Du får få på Tven nå, da;)


Ja, men hun får jo ikke vri på seg engang, de legger henne over på ryggen igjen med en gang.. Jeg skal IKKE ligge under riene ihvertfall:p Gjorde det sist og jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv ! De riene jeg hadde da jeg fikk stå på kne derimot var ikke like ille:p
Jeg måtte også ligge, og jeg lagde ikke et knyst en gang. Eneste var at jeg fresa til jordmor når hun ba meg snu meg over på ryggen. :p

BVforum via HTC
 
Jeg måtte også ligge, og jeg lagde ikke et knyst en gang. Eneste var at jeg fresa til jordmor når hun ba meg snu meg over på ryggen. :p

BVforum via HTC
Haha:) Herlig;)

Fytti katta til skriking!
 
men helt seriøst, disse jentene må da spille noe på at de har kamera der? er da ikke naturlig å skrike sånn iiiiiiiiiiiiiiik!
 
men helt seriøst, disse jentene må da spille noe på at de har kamera der? er da ikke naturlig å skrike sånn iiiiiiiiiiiiiiik!
Gudene vet hva de tenker.. Kan jo være ungen gnager på bekkenet.. Det er ikke noe godt:p Ikke at jeg skrek når mi gjorde det, men jeg lå med lystgassen hele tiden:p

Men det unge paret har jo tidenes rareste samtale til tider:p
 
Back
Topp