Ny skravel tråd! :)

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Er detre med på en ny skravletrås? Regelen her er at vi ikke har lov til å bruke denne knappen
images


Vi har heller ikke lov til å rette på autokorrekt!! :)

Hva sier dere jenter? Er dere meg? Her har det blitt end el reil allerede ser jeg, og jeg har skikkelig problmer med å ikke rette de opp. Men det er vel litt av mottoa! Jo mer feil vi skriver jo vanskeligere blir det å tyde hva vi mener, og dermad kan vi få noen veldig moirsomme samtaler!

Tar dere utfordringen? :)
 
Dette kan jo bli en festlig tråd for alle oss med iPhone og iPad! Autovcorrevren kan gi oss mye morro her tror jeg!
 
Dette kan jo bli en festlig tråd for alle oss med iPhone og iPad! Autovcorrevren kan gi oss mye morro her tror jeg!

Ja, det var det jeg tente! Er litt inspirert av noen tråder vi hadde tidligere! Er mest spent på den perverse iphonen til Lissux ;)
 
Væææ dette blir vanskelig her går det som regel så fort i svingene at jeg trenger å ordne på settningene men men er med jeg ;)
 
Ja, det var det jeg tente! Er litt inspirert av noen tråder vi hadde tidligere! Er mest spent på den perverse iphonen til Lissux ;)
Det kan bli spennende må se hva son blir sagt da! Ho ho hvor er lissom da?
Gaaad bare feil her jo
 
Ja dette kan bli morsomt. jeg er også med! Men fy så vanskelig det er å ikke trykke p den dere knappen :)
 
Det kan bli spennende må se hva son blir sagt da! Ho ho hvor er lissom da?
Gaaad bare feil her jo
haha, dette kan faktisk bli veldig morsotm med alle skrivefeil som dukker opp ;)
 
Og nå i dissse skrivekrampetider så merker jeg at jeg skriver ,litt ekstra fort og da blir det fort noen skriveleifer og;) Utrolig hvor kjapt jeg automatisk sletter når jeeg ser det blir feil! dette blir en morsom trd!
 
Og nå i dissse skrivekrampetider så merker jeg at jeg skriver ,litt ekstra fort og da blir det fort noen skriveleifer og;) Utrolig hvor kjapt jeg automatisk sletter når jeeg ser det blir feil! dette blir en morsom trd!
Ja, jeg kriver så fort for å rekke over alle innleggene og da blir det fort litt sfeil ser heg
 
Og nå i dissse skrivekrampetider så merker jeg at jeg skriver ,litt ekstra fort og da blir det fort noen skriveleifer og;) Utrolig hvor kjapt jeg automatisk sletter når jeeg ser det blir feil! dette blir en morsom trd!
Samme her så prøver å holde tunga rett i munn og skrive korrekt første gangen :p
 
Vi må¨stresse shadow litt skjønner jeg, søik at hun ikke ka ta seg så god til når hun skriger !! ;)
 
Vi må¨stresse shadow litt skjønner jeg, søik at hun ikke ka ta seg så god til når hun skriger !! ;)
helt enig. Men jeg regner med hun snart går i fellen hun også skal du se :)
 
Back
Topp