Sicret! :)

Hun kan jo få 1 uke med meldeplikt. For å forsikre oss om at hun er på rett spor?;)
 
Må jo være arabiske ord ;) men kan ikke så mye at det hadde blitt en samtale akkurat ")

sendt ifra BV forum <3
Nei, sikkert ikke. Prøver du å lære arabisk? høres absurd vanskelig ut!
Jeg prøvde å lære meg kinesisk, men gav opp når jeg fant ut at grav og silke er samme ord, og betydningen kommer ann på hvor man legger toneleie :-O skummelt språk.
 
Nei, sikkert ikke. Prøver du å lære arabisk? høres absurd vanskelig ut!
Jeg prøvde å lære meg kinesisk, men gav opp når jeg fant ut at grav og silke er samme ord, og betydningen kommer ann på hvor man legger toneleie :-O skummelt språk.
Arabisk er ikke akkurat lett nei og hjelper lite at det er vanskelig å uttale ordene.
Men kinesisk høres verre ut egentlig. Sært å ha grav og silke som samme ord!!

sendt ifra BV forum <3
 
Arabisk er ikke akkurat lett nei og hjelper lite at det er vanskelig å uttale ordene.
Men kinesisk høres verre ut egentlig. Sært å ha grav og silke som samme ord!!

sendt ifra BV forum <3

Mhm, kineserne mener det er vanskelig å lære seg så mange ord. så alle ord betyr 4 HELT ulike ting, det er hvor du legger trykket på ordet som avgjør hva det betyr. Veldig sært. Og ikke minst vanskelig.

Arabisk høres ut som de snakker med halsen. må være vanskelig å lære seg også, har du tenkt å lære det?
 
Mhm, kineserne mener det er vanskelig å lære seg så mange ord. så alle ord betyr 4 HELT ulike ting, det er hvor du legger trykket på ordet som avgjør hva det betyr. Veldig sært. Og ikke minst vanskelig.

Arabisk høres ut som de snakker med halsen. må være vanskelig å lære seg også, har du tenkt å lære det?
Har tenkt til å lære det ja :) og kan jo alfabetet :) noe som er en utfordring i seg selv da hver bokstav har ihvertfall 4 forskjellige måter å uttales på :) sånn som beh (b) kan uttales b men også bæ bi bo ;) hehe.

Hmmm sære kinesere!

sendt ifra BV forum <3
 
Har tenkt til å lære det ja :) og kan jo alfabetet :) noe som er en utfordring i seg selv da hver bokstav har ihvertfall 4 forskjellige måter å uttales på :) sånn som beh (b) kan uttales b men også bæ bi bo ;) hehe.

Hmmm sære kinesere!

sendt ifra BV forum <3
Synes arabere også høres litt sære ut:p kult at du skal lære deg det:)
Virker veldig vanskelig!
 
Synes arabere også høres litt sære ut:p kult at du skal lære deg det:)
Virker veldig vanskelig!
Tja det verste er uttale og at de som regel ender ordene anderledes i forhold om de snakker til ei dame, mann eller gruppe

sendt ifra BV forum <3
 
Tja det verste er uttale og at de som regel ender ordene anderledes i forhold om de snakker til ei dame, mann eller gruppe

sendt ifra BV forum <3
Sånn er visst gresk også, at man må snakke annerledes til kvinner og menn.
 
Hvorfor kan man ikke bare gjøre det lett? Hmmm rare språk altså :)

sendt ifra BV forum <3
 
Må le av dere. Hjelpemeg som dere har skravlet her inne da :) Bra Sicret har komt til rette igjen ;)
 
Jeg har aldri kunne gjort det jeg. Hmmm. Litt kjedelig egentlig ;)
Satset på ammetåke men når det ikke går så får man lage seg andre grunner ;)

sendt ifra BV forum <3

Ammetåke er man i selv om man ikke ammer ;) det har ikke noe med amming å gjøre, men at man må huske mange flere ting og glemmer da de mindre viktige tingene ;) skyld på ammetåka du!!
 
Ammetåke er man i selv om man ikke ammer ;) det har ikke noe med amming å gjøre, men at man må huske mange flere ting og glemmer da de mindre viktige tingene ;) skyld på ammetåka du!!
Etter at man får små så lever man i sin egen lille bobble :)
 
Back
Topp