Topplisten. -Poeng..

På gamle forumet holdt vi sammen lenge, men det dabba av. Når nye forumet kom så forsvant alle. Blir fort travelt når man begynner på jobb :/
Blir dessverre det, håper at den nye appen vil hjelpe så folk ikke blir helt borte her ihvertfall
 
Nei sant! ;) Jeg er vertfall med på den :)
Ja, det skal nok ikke være så vanskelig å stikke innom å skravle litt i blant. Selv om det kanskje ikke blir hver dag, så har man jo iallefall litt tid på kvelden og helgene kanskje ;)
 
Hehe :) Styrer unna den nå,for er veldig redd for at mobilen da vil ta vekk oppmerksomheten til barna mine :)
En smule hekta på BV for tiden sjønner du ;)
Hehe ja det kan jeg forstå ;) Nei skal man ha slike ting på mobilen er det viktig å lage et tydelig skille mellom når du kan være på den og når du skal være med barna :)
 
Folkens, man KAN rate fra mobil!! Jeg trykka på et innlegg, så trykka jeg more, og neders der står det "open in a browser". Da kan jeg åpne med nettleser og kommer rett inn på mobilutgaven der jeg kan rate ;)

Samsung via BV-appen <3

Nå fikk jeg det opp i safari, men her kommer heller ikke ratingmulighetene opp :( Så da var jeg tilbake på pc!
 
Back
Topp