Topplisten. -Poeng..

Da får vi bare rate hverandre oppover da jenter ;)

Samsung via BV-appen <3
Shit klatremus, jeg kom anni rapporter på mobil nett utgaven på dette innlegget:-/ fikk du opp noe? Sto ikke no her etterpå . håper man må trykke noe mer i tillegg for at det skal skje no?
veldig bra du fant vi kan rate over mobil . bare litt mer kronglete å ikke være inne på appen:)
 
Folkens, man KAN rate fra mobil!! Jeg trykka på et innlegg, så trykka jeg more, og neders der står det "open in a browser". Da kan jeg åpne med nettleser og kommer rett inn på mobilutgaven der jeg kan rate ;)

Samsung via BV-appen <3
Så greit da :) eneste problemet er at jeg liker å være inne ifra appen :(
 
Nettopp;)
Evt både bra og dårlig:p bruker jo mye mer tid her inne nå:p
hehe sant det ;) men da får jeg ihvertfall litt tid her selvom jeg skulle være opptatt med jobb og snuppa når jeg kommer hjem :) så sånn sett er det jo bra det også :)
 
Lurer på om det blir helt stille her etterhvert:(
huff nei vi får ikke tenke sånn, heller håpe at forumet har blitt så lett tilgjengelig at ikke alle faller ifra :)
Er jo like lett å være her inne nå som facebook, om ikke lettere :)
 
huff nei vi får ikke tenke sånn, heller håpe at forumet har blitt så lett tilgjengelig at ikke alle faller ifra :)
Er jo like lett å være her inne nå som facebook, om ikke lettere :)
Vi er sikkert kommet for å bli:)
 
Shit klatremus, jeg kom anni rapporter på mobil nett utgaven på dette innlegget:-/ fikk du opp noe? Sto ikke no her etterpå . håper man må trykke noe mer i tillegg for at det skal skje no?
veldig bra du fant vi kan rate over mobil . bare litt mer kronglete å ikke være inne på appen:)
Har ikke fått opp noe nei. Tror man må skrive rapporteringsrunn. Men skulle den bli borte skriver jeg bare en ny :p
 
Har ikke visst at man får poeng av det jeg, men da skal jeg bli flinkere til å bruke det :)
 
Back
Topp