Hva har dere handlet

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
inn til nye bebisen til no?

jeg har ikke kjøpt noen ting enda......
men så har jeg jo alt fra før,men kommer nok til å kjøpe noe nytt uansett:
 
Kjøpt inn en del klær, gulpekluter og smekker, kluter og sånn..
Kjøpt vogn og bilsete med base. Så skal jeg kjøpe kommode og stellebord etter at vi har fått ryddet i boden :D
 
Har ikkje handlet noe.. men burde kanskje begynne å tenke på det:p er ikkje mykje eg trenger siden det er gutt nr 2 men noe blir det jo :cool:

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
 
vogn (bestillt, men ikke kommet enda)
bilstol med base
vugge, brukt leander
dyner til vogn/vugge/seng, tilbud på princess
sengesett (men må nok ha noen til)
stellematte til å ha i 2.etg ved nattstell
en del klær - nesten alt handla på salg :)
tåteflasker, kjøpte avent startpakke på ebay
koppholder og kroker til vogna
stelleveske

troooor d er det vi har av ting så langt, men lista er fortsatt lang med hva vi skal ha i hus...
 
Kjøpt inn en del klær, gulpekluter og smekker, kluter og sånn..
Kjøpt vogn og bilsete med base. Så skal jeg kjøpe kommode og stellebord etter at vi har fått ryddet i boden :D
Har fått handlet litt du da:) godt med alt som er gjort:)
Har forresten kjøpt kommode jeg og,eller har kjøpt ny til største snuppa og så skal babyen overta hennes:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Det er slik jeg og tenker... ikke så mye som trengs siden det er en jente til.....
Noen nye kluten,sikle smekker og litt andre småting,men tenker det ikke haster....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
vogn (bestillt, men ikke kommet enda)
bilstol med base
vugge, brukt leander
dyner til vogn/vugge/seng, tilbud på princess
sengesett (men må nok ha noen til)
stellematte til å ha i 2.etg ved nattstell
en del klær - nesten alt handla på salg :)
tåteflasker, kjøpte avent startpakke på ebay
koppholder og kroker til vogna
stelleveske

troooor d er det vi har av ting så langt, men lista er fortsatt lang med hva vi skal ha i hus...
Du må no ha kommet et stykke på veg på den lista,synest du har fått kjøpt mye jeg:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Trenger alle tåteflasker? :p haha. Jeg har ikke tenkt på det en gang jeg :p
Stelleveske fulgte med vogna jeg kjøpte..
Også har jeg et sengesett, men jeg skal nok kjøpe dyne og pute snart og. Gud nå ble jeg stressa når jeg så hvor mye Niceday hadde kjøpt inn :O
 
Vi har kjøpt stellebord, matte, håndklær, dyne, pute, sengekant, alt av sengetøy :) seng arver vi og vogn og bilstol kommer etterhvert:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Vogn m/div tilbehør og Bilstol er bestillt fra Tyskland og kommer vel om en månedstid eller noe :) Stellekommode (vanlig kommode som vi skal ha stellemadrass oppå) ble handlet i går, samt stellemadrass. Har også handlet en del basic klær og 1sett sengetøy samt et helseteppe. Og så er det en del vi skal arve som: vugge, kurv (til de første månedene), bæresele, bæresjal og vippestol som ikke har komt i hus enda.

Tar det litt etter litt, men jeg koser meg med handlingen :)
 
Her har vi foreløpig seng, litt klær, sengetøy, sengekant, babygym, kluter, helseteppe! Mye som gjenstår, men vi skal få vogn, bilstol og vugge av mine foreldre og svigers :)
Skal kjøpe stellekommode om 2 uker :)
 
Ikkje kjøpt noe enda. Venter nok til mars/april. Kommer til å kjøpe de nødvendigste tingene, og ta resten etterhvert som behovet kommer :)
 
Ikke kjøpt inn noe så langt. jente fra før, gutt nå, men vi hadde det meste kjønnsnøytralt de første månedene. Skal kjøpe vogn, bæresjal til innebruk og ny madrass/dyne/sengetøy. det er bare vogn og sjal jeg føler vi må ha før babyen er her, så har jo god tid enda:) Ellers er det nok ingenting jeg MÅ ha;)

jeg kjenner noen ganger at jeg synes det er litt slitsomt med alle disse tingene man må kjøpe for å ha det bra. Også hater jeg shopping da, så det har muligens noe med saken å gjøre;)
 
Har ikke kjøpt noenting, men har strikket en del klær og arvet litt. Vi bor litt trangt, så jeg tenker vi prøver å klare oss med minst mulig:) Men vogn må vi jo ha, og det er et prosjekt framover nå!
 
Har kjøpt en topakning med bodyer ;) Ellers har vi jo alt av utstyr etter storebror. Blir selvfølgelig en del nye klær, men må vente til vi har vært på 3D ultralyden og fått bekrefta at det faktisk er ei frøken inni der ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Ingenting! Eneste jeg vet vi må ha er ny vogn og ny bilstol. Det solgte vi reeeett før jeg fikk vite at jeg var gravid.

Skal sette meg ned og skrive ei liste ikveld, men innkjøpene blir absolutt ikke gjort ennå.
 
Har handla inn ganske mye faktisk, nå de siste to ukene! Tydeligvis fått et skikkelig innslag av redebyggingsinstinkt :) har jo ingenting fra før, og travle tider foran meg ift jobb, og et ønske om å bare slappe heelt av fra permen begynner, dersom jeg holder ut i full jobb til da. Handling er pyton for bekkenet allerede... Heldigvis mye som kan bestilles på nettet!

Er ganske lenge sida jeg satte opp liste over hva vi skal ha og hvor det kan skaffes, og har holdt utkikk etter salg på de tinga. Har strikka / hekla endel plagg og tepper i nøytrale farger. Bilsete med base kom i boks før jul på salg. Vogn, lammeskinn, vogn/vuggedyne, sengesett, vippestol (arv), lekegrind (arv), kluter og en god del tøybleieutstyr er på plass, den uka her. Har også kjøpt basisplagg i ull/silke i strl 56/62 som kan brukes fra starten og til utpå høsten forhåpentligvis; to bodyer, ei trøye, to sparkebukser, pysj, ei jakke, to par sokker. Det er det jeg skal kjøpe av klær, faktisk, for jeg veit vi kommer til å arve mye og få mye i gave.

Har som mål å prøve å klare oss med minst mulig / billigst mulig, og alt som handles skal funke til evt søsken av motsatt kjønn - men det skal være kvalitet. Kommer ikke til å handle flasker / smokker / brystpumpe / babycall før det eventuelt er noe behov. Er jo ganske mye man egentlig klarer seg uten, samtidig som noe av det faktisk er kjekt å ha, men man vet ikke nødvendigvis hva som er hva før man står der sjøl... For noen var noe nødvendig, mens for andre var de tinga helt bortkasta. Vi får en ganske utvida handleliste (og stor pott på budsjettet) pga tøybleier, men det vil gå i arv til neste unge, og kan selges når man er ferdig.
 
Kjøpt bag til reisetrilla (fikk for 200kr), stokke newborn sete (brukt), et teppe og ca 1 pose med klær. :)
Skal kjøpe vogn i sverige etterhvert, venter på et godt bilsete tilbud, og tenker å kjøpe en del av det andre brukt. :)
 
Har kjøpt vogn og seng. Har noe fra før, og en del skal jeg kjøpe/arve fra min søster som har baby nå. Kommer egentlig ann på om det er gutt eller jente i magen, om vi må handle mye nytt eller ikke. ;-)
 
Trenger alle tåteflasker? :p haha. Jeg har ikke tenkt på det en gang jeg :p
Stelleveske fulgte med vogna jeg kjøpte..
Også har jeg et sengesett, men jeg skal nok kjøpe dyne og pute snart og. Gud nå ble jeg stressa når jeg så hvor mye Niceday hadde kjøpt inn :O
Jeg hadde ikke kjøpt flasker,og heldigvis gikk ammingen fint,men det er jo greit å ha viss det skulle være noe der...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp