YEAY et problem ordnet ;)

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
tanta til mannen reiser nå endelig hjem :)

var min svigerfar som prøvde å fyre opp problemene og ei anna tante mener at hun ikke burde reise hjem!

Men når min mann, svigerbror, tante nr 1 (får nesten bare kalle henne det nå, var hos hennes mann dom hadde sin eldste bror der så fikk de ordnet opp :)
Tanta og mannen gikk på rommet og tanta unnskyldte seg.

hehe svigerfamilien min er virkelig en gjeng drama queens!
 
Haha, så utrolig mye styr de lager da! Hadde de ordna opp med en gang hadde de jo sluppet alt dette styret! :confused:

Samsung via BV-appen <3
 
Så bra at hun flytter tilbake til mannen sin :) Er noe i utsagnet, flere kokker jo mere søl ;)
 
Så bra at hun flytter tilbake til mannen sin :) Er noe i utsagnet, flere kokker jo mere søl ;)
er absolutt det!!!
hennes mann familie er av en litt gammel tradisjon, og han er den yngste sønnen og burde alltid forhøre seg med den eldste broren (vis faren ikke er der, og tror han er død) og vis da den broren hadde sagt skilt deg så hadde han gjort det, helt sykt men sånn er det fortsatt i noen familier her.
 
Godt det ordna seg :) Bra för barna å ha både mor å far, för de va sånn att hun ville mista dem om de skiljde seg va?
 
Hehe...du har ihvertfall underholdning hele døgnet! :p
 
Bra det ordnet seg
 
Godt det ordna seg :) Bra för barna å ha både mor å far, för de va sånn att hun ville mista dem om de skiljde seg va?
ja veldig godt at det ordnet seg :)
hun ville ha mistet de ja, hun ville jo fortsatt kunne møtt de men da ikke hos han og ikke her så ville hvert når de var på vei hjem ifra skolen og lignende.
så bra at det ordnet seg til det beste :)
 
er absolutt det!!!
hennes mann familie er av en litt gammel tradisjon, og han er den yngste sønnen og burde alltid forhøre seg med den eldste broren (vis faren ikke er der, og tror han er død) og vis da den broren hadde sagt skilt deg så hadde han gjort det, helt sykt men sånn er det fortsatt i noen familier her.
Ja det er veldig gammeldags. Må være slitsomt når alle blander seg og man ikke vet hva resultatet blir fordi man selv ikke har noe mn skulle sagt om saken.
 
Hehe...du har ihvertfall underholdning hele døgnet! :p
hehe jups er ikke mangel på det ihvertfall ;) må få sniket meg til å få tatt et bilde av stuen til svigerbror med møbler så får dere se hva som var underholdningen her igår ;) for det må virkelig ses ;)
 
Ja det er veldig gammeldags. Må være slitsomt når alle blander seg og man ikke vet hva resultatet blir fordi man selv ikke har noe mn skulle sagt om saken.
mhm. derfor man ikke burde blande inn familie ;)
 
hehe jups er ikke mangel på det ihvertfall ;) må få sniket meg til å få tatt et bilde av stuen til svigerbror med møbler så får dere se hva som var underholdningen her igår ;) for det må virkelig ses ;)
Ja, det må du gjøre ;)

Samsung via BV-appen <3
 
hehe jups er ikke mangel på det ihvertfall ;) må få sniket meg til å få tatt et bilde av stuen til svigerbror med møbler så får dere se hva som var underholdningen her igår ;) for det må virkelig ses ;)

Ja det vil jeg se :)
 
Back
Topp