Hvor kan man få tak i gode bh'er?

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Jeg sliter så med ømme bryst. Jeg har ganske store bryst fra før. D-cup. Så nå er det ingen av bh'ene mine som passer godt. Jeg er ikke interessert i å kjøpe bh til 400-500 kr. Kanskje like greit å kjøpe inn ammebh'er eller? :p hehe... HJELP!
 
De har super gode tynne silke stoff aktie bh'er på spar kjøp! Har selv dobbel E cup... Jeg kjøpte min første da jeg gikk med Emilie og siden har jeg kun kjøpt de... 139kr kostet se sist jeg kjøpte en drøss. De er ikke vaterte da!
 
Sparkjøp, kan lete opp link i morgen :) ellers går det mye i PR sine sportsBHer nå, for puppene har blitt så store :O bare 2 av mine vanlige bher passer nå, og de må jo nesten vaskes innimellom :p
 
jeg passer ingen..! wæææ... sist svangerskap så vokste de ikke før jeg fikk melk.. så regnet ikke med att de skulle begynne allerede nå..!
men men, da MÅ det jo bli litt shopping da:):) Hehe..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Sparkjøp, kan lete opp link i morgen :) ellers går det mye i PR sine sportsBHer nå, for puppene har blitt så store :O bare 2 av mine vanlige bher passer nå, og de må jo nesten vaskes innimellom :p

Ja! jeg vil gjerne ha link :D
takk takk!
 
Jeg er veldig fornøyd med Triumph sine amme bh'er uten spile, tror de koster 299, men er kjempegode.


Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
 
I morgen blir det shopping av ammebh'er! Veldig tidlig synes jeg, men hvis det er det eneste som er behagelig så må jeg.
 
Back
Topp