Hva skal dere gjøre i kveld jenter?

babysykigjen

September 2013 <3
Hva skal dere gjøre i kveld? Her blir det en stille og rolig kveld. Slappe av, spise god mat og se på TV :)
 
jeg har brukte dagen på å rydde ut a kjøkkenet. så nå begynner gubben straks å rive.. nytt gulv og nye panelplater på veggene. og nytt kjøkken skal opp ;) vet ikke hvor lenge vi holder på.. men ikveld blir det sikkert en film og søppelmat da vi ikke har nor kjøkken å lage på :p
 
Skal se hver gang vi møtes.. Nå er vi nettop kommet fra tur, så tenkte jeg skulle sove middag.. Til kvelds blir det hjemmelaget pizza:)
 
Bare avslappning og pizza til kvelds :)
 
I dag har vi sovet LEEEEEEEEEEEENGE både jeg og mannen <3 Har barne fri <3 Luksus! Så nå holder vi på og få ut jula og vasker her :) Akk nå tar jeg meg en liten hvil mens han drar i butikken og handler litt :) Så blir det og fortsette her :) Blir tidlig senga her regner jeg med :p Så jeg kan sove leeeenge i morra oxo føre prinsessa kommer hjem :)
 
Samboer er på helgetur med jobben så her blir dt junk (har ikke matlyst pga kvalmen) og film. Må bare få tiden til å gå for jeg savner han så mye for tiden. Helt pyse- guri :p Tenkte å ta sol og farge fjonene også...hvis jeg orker... Herregud så sytete jeg er for tiden! Haha! Ha en riktig fin lørdags kveld, jenter! Ta vare på dere selv ;)
 
Husk at solarie kan skade lille <3 Så vent med det til baby er ute :)
 
Sist svangerskap spurte eg legen om det og hun sa at så lenge jeg/vi ikke ble overopphetet så var det ingenting som tilsa at det var farlig, var ingen studier som viste det. Har ikke tenkt så mye over det etter den gang... :/ Tenkte at siden strålene ikke går lenger en underhuden liksom?
 
Jeg hadde ikke tatt sjangsen uannsett!
Men vi alle må jo velge selv hva vi mener er best )
 
Vi skal til et vennepar på middag og vin. :/ Har vært planlagt lenge, men jeg er såååå kvalm og har ikke lyst på mat. Vi er flere par, så håper ingen legger merke til at jeg nesten ikke spiser. Får skyve maten litt rundt på tallerken :p
Men har takket nei til å overnatte der, så da kjører jeg hjem. Og da kan jeg jo ikke drikke ;)
Bah, hadde glemt hvordan dette var..
 
jeg holder på med middag nå:) å resten av kvelden har vi ingen planer annet enn å få lagt lillegutt etterhvert:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Nå er jenten min lagt og jeg skulle kose meg med litt sjokolade, og hva skjer? jo, jeg blir kjempe kvalm av sjokoladen!!!! På en måte er jo det bare helt supert, men det vil si jeg ikke kan kose meg med verken sjokolade eller røyk hehe. jaja jeg får unne meg selv et stort glass med cola zero siden det er Lørdan og slenge meg på sofaen å se en film :)
God kveld jenter :)
 
Sambo ser fotball atmed noen kompisser og jeg skal bare slappe av etter største snuppa er lakt :) jeg har vasket soverommet og skiftet sengetøy idag så er sliten ;)
 
Back
Topp