Hvilken str i smokk bruker barnet ditt?

Min har brukt 6+ siden han var 4mnd :)
Har dere prøvd å gi dem den større smokken på natten når dem sover? Det gjorde jeg på de 2 eldste mine. :)
Ja, har prøvd på natta også. Hjelper ikke.

Men jeg ser at 0-6 begynner å bli liten i ansiktet hennes altså, så burde absolutt ha begynt med større... Men føler jeg har prøvd lenge nå.

Samsung via BV-appen <3
 
6+ mam her. Evnt så kan du prøve 6 mnd suttene til avent og se om hun tar dem? Merket at lillegutt her klarte å holde bedre på sutten når vi byttet..og da var han bare 4.5 mnd.
Hun ville ikke ha avent før, så har ikke tenkt på de nå. Kanskje jeg burde prøve de nå og se.

Samsung via BV-appen <3
 
Sebastian bruker den minste Nuk smokken... :)
Pass på at han ikke setter de fast i munnen, det gjor snuppa..sto fast mellom leppene og tannkjøttet.. Hadde ikke trodd at det hva mulig og heldigvis våknet jeg av de små lydene hu lagde og fikk tatt den ut.
 
Pass på at han ikke setter de fast i munnen, det gjor snuppa..sto fast mellom leppene og tannkjøttet.. Hadde ikke trodd at det hva mulig og heldigvis våknet jeg av de små lydene hu lagde og fikk tatt den ut.
Hadde hun puttet hele smokken inni munn??
 
Ja! det hva skremmende. Så mam air er en favoritt og en trygghet. Kun de får lov å bruke på natta sia dem e så stor at det nesten e umulig å få hele inn i munnen.
 
Ja! det hva skremmende. Så mam air er en favoritt og en trygghet. Kun de får lov å bruke på natta sia dem e så stor at det nesten e umulig å få hele inn i munnen.
Shit... :eek:
Trodde ikke det var mulig, jeg...og det er eneste type smokk han tar!
Æsj...får prøve å finne noen litt større da...
Takk for advarsel! :)
 
Shit... :eek:
Trodde ikke det var mulig, jeg...og det er eneste type smokk han tar!
Æsj...får prøve å finne noen litt større da...
Takk for advarsel! :)

la han sovne med NUK og bytt over til noe annet etter han har sovna. Sånn måtte det gjøres her, for alt annet enn NUK ble kasta ut i samme farta. Men etter noen netter gikk det bra, ig lot ho få leke litt med den nye smokken på dagtid så ho ble "kjent" med den :)
 
la han sovne med NUK og bytt over til noe annet etter han har sovna. Sånn måtte det gjøres her, for alt annet enn NUK ble kasta ut i samme farta. Men etter noen netter gikk det bra, ig lot ho få leke litt med den nye smokken på dagtid så ho ble "kjent" med den :)
Ahaa...så lurt!! :D
Skal prøves!
 
Nå har frøkna omtrent nettopp sovna, så nå skal jeg snart prøve å bytte smokk.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så sær på smokk heller, for jeg synes de ser like ut alle sammen jeg.. Har prøvd å kjøpe smokker som har lik utforming som 0-6 mnd sokken...

Samsung via BV-appen <3
 
Vi bruker NUK sine smokker, og jeg prøvde med 6+ for et par uker siden, men den ville hun ikke ha... Virker litt stor for munnen hennes også... (hun er 6 mnd idag)...

Her og vil hun bare ha smokk når hun skal sove... Ikke alltid i senga heller, men vil alltid ha i vogna!
 
Funka ikke å prøve å snike inn en annen smokk i søvne. Så nå sover hun uten... Ble så fornærma at hun ikke ville ha noen smokk..

Samsung via BV-appen <3
 
Min blånekter også alle smokker som er større en babystørrelse. Brekker seg og blir sint. Vil bare ha trinn 2 på flaskesmokk også (mam), på nivå 3 kommer melka for fort. Søsteren tar ikke smokk og takler nivå 3 bra.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Bruker forsatt 0-6 mnd, Nip tror jeg de heter, noen rare helt runde, eneste hun ville ha. Men nå i ferien har hun begynt å nappe etter storesøsters 6mnd MAM-smokker, så det enkleste hadde jo vært å gå over til de.
 
Bruker forsatt 0-6 mnd, Nip tror jeg de heter, noen rare helt runde, eneste hun ville ha. Men nå i ferien har hun begynt å nappe etter storesøsters 6mnd MAM-smokker, så det enkleste hadde jo vært å gå over til de.

Hvor har du fått kjøpt de? Jeg har ikke funnet noen som er helt runde i tutten..
Han tar jo ikke sutt sånn egentlig enda, men han bruker tommel mye...
 
Back
Topp