Hvilken str i smokk bruker barnet ditt?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna her vil bare ha 0-6 mnd smokken fra mam... Spytter bare ut 6+ smokken...
Kjøpte en 3-9 mnd smokk fra tomietippee (?) også, men den vil hun heller ikke ha.

Men jeg synes at 0-6 mnd smokken begynner å bli litt liten og er redd den kan sette seg fast i munnen hennes feks. Dessuten detter den så fort ut når hun sovner fordi selve sutten begynner å bli liten for munnen hennes :confused:

Samsung via BV-appen <3
 
Vi gikk over til 6+-smokkene fra MAM da han var 5 mnd. Satt bedre da. Han liker de godt virker det som, men vi har ingen ekstrem smokkgutt da. Han bruker bare smokk når han skal sove :)
 
Lilja bruker kun Meda sine sutter.. Og nå finner jeg ingen som selger de her i nordnorge(kommer til å bli krise altså) har prøvd alle typer og kun meda som godtas..

Nå veksler vi mellom 0-2mnd og 2+ og 0-6mnd. Har 1 pakke med 2 sutter igjen på lur.
 
samme problemet her.. hu kan ta 6+ smokken, men bruke den helst som bite"ring".. når hu ska sove mååå hu ha 0-6 mnd smokken... men ei eg kjenne hadde samme problemet... hennes unge gikk over til 6+ ila 7-8 mnd.. da var det helt greit, så tror nok det kommer etterhvert.. :)
 
hun byttet til 3-6 mnd smokk når hun ble litt over 3 mnd og nå bruker hun 3-18 mnd mener jeg det er, de passer henne perfekt nå :)
 
Gutten min bruker 6+ fra MAM, bytta rett før han ble 6 mnd! Satt som støpt på første forsøk!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Her bruker vi for det meste 6+, men innimellom blir det 0-6mnd. Men de har ho begynt å sette fast i munnen. Så er nok på tide å kaste de:p
 
Vi bruker 6+ smokken fra mam nå. Tok noen forsøk før han ville ha de.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum
 
Vi har ingen smokke gutt, men har tar smokk ett par ganger i løpet av dagen og da vil han kun ha mam 0-3 mnd .. Han bruker sutt i noen min da vi skal kjøre eller prøve å sove. Tror vi hadde klart oss uten sutt egentlig....
 
Her også sliter lillegutt med 6+ smokkene. Men kanskje man bare må vente noen måneder og forsøke på nytt.. :binkybaby
 
Frøkna mi tar bare de runde smokkene fra baby nova som selges på apoteket. 0-18 mnd. prøvde mam på ny for en stund siden, men de gikk rett ut igjen;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
6+ tror jeg. Hehe

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Bruker begge typene. Men må vel snart renske bort alle 0-6 mnds smokkene
 
Min har brukt 6+ siden han var 4mnd :)
Har dere prøvd å gi dem den større smokken på natten når dem sover? Det gjorde jeg på de 2 eldste mine. :)
 
Bruker en del 0-6 mnd fra MAM, ettersom det ser ut som å være favoritten, men prøver i ny og ne og snike inn en 6 mnd + :)
 
6+ mam her. Evnt så kan du prøve 6 mnd suttene til avent og se om hun tar dem? Merket at lillegutt her klarte å holde bedre på sutten når vi byttet..og da var han bare 4.5 mnd.
 
Back
Topp