Hemmelige julevenn - Gjette tråd....

Jeg aner rett å slett ikke hvem som kan være min hemmelige julevenn jeg =P hvis jeg skulle gjette: Klatremus Lillemann?
Jepp. Godt gjetta utifra det korte ordet ;)
Men fikk veldig bråhast med å få sendt siden vi skulle bort den siste helga før fristen.

Samsung via BV-appen <3
 
Jepp. Godt gjetta utifra det korte ordet ;)
Men fikk veldig bråhast med å få sendt siden vi skulle bort den siste helga før fristen.

Samsung via BV-appen <3
Så bra =D Var ikke lett nei =P hehehe
 
Det stemmer :) Håper klærne passet, var litt redd for at jeg kjøpte for liten størrelse. Men du er alt for aktiv her inne til at jeg ved ett kjapt søk klarte å finne noen innlegg om hvor stor snuppa di har blitt ;)
Ja, de passer de. Stilongsen er hakket for stor enda, men om ikke lenge ;)
Og fantorangen er super, hun smiler og ler når hun se ham, og putter snabelen i munnen :p Akkurat der synes jeg hun er altfor tidlig ute :rolleyes:

Samsung via BV-appen <3
 
:oops: Æsj...det var kanskje galt av meg å skrive den komentaren :oops:
Viss det var "liker ikke"-en min du tenkte på så var den ikke ment negativt til det du skrev altså, men til din hemmelige venn som ikke har sendt gaven. Veldig dårlig gjort :(
 
Tina1988 har hvertfall ikke takka for noen gave, og jeg har ikke sett noen som har gjetta på at gaven de har fått var fra henne.
Så jeg tipper at hun skulle ha vært min hemelige venn.
Hun har heller ikke vært innpå siden 12 desember.
 
Utrolig dårlig at folk ikke sender : /
blir veldig trist på dine vegne merker jeg. Hååååper den dukker opp og at det kanskje er en god forklaring
 
Kan ikke hun bare videresende deg den pakken hun fikk av sin hemmelige venn om hun ikke kan være med?
 
Back
Topp