Julebabyene våre!

Takk for negletips, jenter! :D
 
Jeg klarer ikke å bite neglene, er så redd for å tygge småfingrene;) mem klipper og filer når hun ligger naken på stellebordet, åsså synger jeg "vi har ei tulle med øyne blå" sikkert fem ganger på rad mens jeg styrer med neglene for den blir hun så rolig av :p

Sent from my ST25i using BV Forum
 
Jeg kjøpte et lite sett på apoteket med baby-negleklipper og saks. Presterte å klippe ham litt i ene fingertuppen ene dagen, stakkars :oops: Fikk vondt helt inn i sjela da krigshylet kom! :sad015 Stakkars lille gullklumpen min som har slik en udugelig mamma! :confused:
 
Jeg kjøpte et lite sett på apoteket med baby-negleklipper og saks. Presterte å klippe ham litt i ene fingertuppen ene dagen, stakkars :oops: Fikk vondt helt inn i sjela da krigshylet kom! :sad015 Stakkars lille gullklumpen min som har slik en udugelig mamma! :confused:

Jeg klarte å gjøre akkurat det sammemed babynegleklipper, hun begynte ikke å gråte heldigvis, men huff det er forferdelig ja :crybaby2
 
Vottene ja.. o_O Han klorer seg så vanvittig i hodet at han ikke ser ut i måneskinn, så her er det enten votter eller lue på dag og natt, stakkars :eek: hvis man ser på bildet jeg la ut av badenymfa mi på mammatil2prinsesser&1prins sin badenymfe-tråd, så kan man tydelig se lille gubben har jobbet på egenhånd mens mamma'n spiste middag :confused: Derfor har han også votter på på dåpsbildet sitt :p De neglene hans er jo som små barberblad. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :confused005 Får ikke til å rive dem, og klarer ikke å klippe dem korte nok..

Jeg biter av neglene til Emmeth, for klipper jeg de blir de altfor skarpe. Emmeth har det m og klore seg han også. Ofte klorer han seg i ørene sine av en eller annen rar grunn, og blodet bare renner. Jeg biter såvidt en liten bit i neglen og kan så rive den forsiktig av. Så blir de ikke så skarpe! Her sliter Emmeth bare m mageknip om jeg drikker ren melk, men ikke om jeg spiser litt melkeprodukter. Men hvete må jeg holde meg unna. Og til delvis sukker også. Overstimulert er bare ordet av de Emmeth har vært de siste dagene. Jentene har fri fra bhgen også, så er skrik og hoing dagen lang, så det er litt uvant for han. Han sover hvertfall godt nå, så det er veldig deilig:)
 
Jeg må klippe neglene til snuppa 1 gang i uka, de vokser som ugress :/ hihi. jeg klipper i kanten å river restn :)
 
Dytt!

Sjekk Asle med vottene a :D :rolleyes: ;)
 
Herregud så små.. :eek::eek:
 
Heheheh, dette var et koselig tråd og titte innom<3 Fikk sletta bildene og;)
 
Så gøy å se :D jeg var jo ikle aktiv på forumet før i mars tror jeg :)
 
Back
Topp