Julebabyene våre!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Her feires julaften sammen med farmor og farfar til Hermine! De passa henne mens vi var i kirka og hun sov under julemiddagen :) ...men da vi skulle begynne med gavene satte hun i å hylvræle av mageknip...ble ganske fortvila da kan man si!!! Skulle ønske den mageknipen kunne gi seg snart, hun er jo fire måneder men plages enda mye med magen:( Etter litt karve te, en paracet stikkpille og ei flaske melk ble hun rolig og slokna da...men nå våkna hun og fortsatte vrælinga :( nå har jeg meg en 15 min pause fra gaveåpningen for å pumpe meg :p fint tidsfordriv å sitte litt på babyverden da;)
Her er Hermine pynta til jul:) Hva hadde deres nurk på seg på julaften?
Sent from my ST25i using BV Forum
 
Last edited:
Så nydelig hu er<3<3<3<3 Skikkelig flott bilde av lille Hermine:rolleyes: her så har Emmeth vært overtrøtt og nekta og sove i hele dag. Blir litt mye når søsken har vært hjemme siden fredag og litt andre rutiner! He he;) men fikk han endelig til og sove kl 21.00 og han sover ennå som en stein:D:D her har vi feiret sammen m min pappa, Sambo sin pappa og lillebror. Hatt det skikkelig koselig:)
Lite bilderas:p

Vis vedlegget 1099

Vis vedlegget 1100

Vis vedlegget 1101Vis vedlegget 1102

Emmeth har begynt og prøve og sette seg opp, he he:)
 
Last edited:
Her er Fie i fin kjolen sin <3

40956010151137129086783.jpg
 
Så fin hu var:) Rosastylet fra topp til tå :rolleyes: NYDELIG:p
 
Så skjønne de er i julestasen! :D
Håper Hermine ble bedre i magen sin, stakkars! :(
Her har vi jo en som er livredd folk :scared001 så han satt enten i vippestolen sin eller på fanget til meg og pappa'n både i går og i dag. Ingen andre får lov å røre ham.

Julegutten.jpg



Mamma__og_mini.jpg
 
Så fin han var:D:D:D skikkelig flott i finstasen sin:p Emmeth har begynt og bli likedan. Veldig redd alle andre enn oss og ungan!
 
FLOTTE julebabyer!
Vi glemte å ta med kameraet til foreldrene mine, så søs har bildene foreløpig.
Men Lillebror må ha reagert på noe jeg spiste på formiddagen, for han var utrolig utilpass og slet tydelig med magen.
Så han gikk fra fang til fang og tok til slutt kvelden på armen til Mormor!
Han var litt bedre i dag heldigvis.
Det har skjedd før når jeg har spist risengrynsgrøt også. Usikker på om det er mye melk eller kanel som er problemet..
 
Gleder meg til å se bilder :)
Håper han har blitt bedre i magen sin nå til natta kommer!

Her er det en som har fått litt for mange intrykk de siste dagene, tror jeg. Da vi skulle legge ham i kveld våknet han brått mange ganger, hylskrikende :( tror ikke han har vondt i magen, for han sluttet å gråte med en gang jeg tok dyna hans til side for å løfte ham opp, og et par ganger la han seg rett til å sove igjen når jeg strøk han over kinnet og snakket rolig til ham. Er en time siden sist han bråvåknet nå, så jeg lever i håpet om at han sover for natten.. ;)

Får ikke håpe Emmeth blir like rolpete med "fremmede" som han her i huset, for det er skikkelig slitsomt!! :(

Sent from my GT-I9000 using BV Forum
 
Det har vært mye inntrykk her også, så hun ville ikke sove lenge om gangen i går, som hun bruker :-( men dt ble bedre i dag, da sov hun i maaange timer, å dt trengte hun, siden dt ble lite søvn i går :) hun har 4 søskenbarn på 2,3,6 og 9 så dt var mye mer bråk en hun var vant til i dag, så hun sover godt i sengen sin nå <3

Sent from my LT26w using BV Forum
 
Godt det ble bedre i dag da, Vigdis88 :) Det ble nok ståk hos oss også med bare 2 fettere på 5 og 8 ;) Det er ikke som om det er så rolig med de voksne heller, forsåvidt. 13 personer som skravler i vei kan bli litt mye for noen og enhver, ikke minst for en liten baby med god hørsel ;)


Sent from my GT-I9000 using BV Forum
 
Håper guttn din volven, kommer fort over stadiget hvor han er redd fremmede :-S ja dt blir en haug me inntrykk for di minste å fordøye på kort tid, er vell ikke så rart at di blir utslitt å trøtt :p

Sent from my LT26w using BV Forum
 
Hehe, fine votter han har på seg volven ;-)
Hermine er også begynt å være redd folk, veldig slitsomt! Hun vil kun roe seg hos meg, ikke hos pappan engang når det er fremmede til stedet :(
Tydeligvis flere enn oss som har ei litt slitsom jul med overstimulert baby, og litt mageknip pga alt mamman spiser...hun var mye bedre 1.juledag enn julaften, men satte til gjengjeld i å skrike i natt heller. Første våkenatta vår! Må passe på å ikke spise så mye sukker, tror det er det hun reagerer på!
 
Vottene ja.. o_O Han klorer seg så vanvittig i hodet at han ikke ser ut i måneskinn, så her er det enten votter eller lue på dag og natt, stakkars :eek: hvis man ser på bildet jeg la ut av badenymfa mi på mammatil2prinsesser&1prins sin badenymfe-tråd, så kan man tydelig se lille gubben har jobbet på egenhånd mens mamma'n spiste middag :confused: Derfor har han også votter på på dåpsbildet sitt :p De neglene hans er jo som små barberblad. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :confused005 Får ikke til å rive dem, og klarer ikke å klippe dem korte nok..
 
Så fine julebebiser, skal legge ut ett bilde snart jeg også :santa
 
Nommin så herlig! :)
De skulle alltid forblitt så små og søte! :love017
..skjønt det hadde vel blitt litt i overkant slitsomt i lengden :p
 
Takk:) Hehe tror det hadde blitt slitsomt ja, vi får kose oss mens vi kan :love2
 
Vottene ja.. o_O Han klorer seg så vanvittig i hodet at han ikke ser ut i måneskinn, så her er det enten votter eller lue på dag og natt, stakkars :eek: hvis man ser på bildet jeg la ut av badenymfa mi på mammatil2prinsesser&1prins sin badenymfe-tråd, så kan man tydelig se lille gubben har jobbet på egenhånd mens mamma'n spiste middag :confused: Derfor har han også votter på på dåpsbildet sitt :p De neglene hans er jo som små barberblad. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :confused005 Får ikke til å rive dem, og klarer ikke å klippe dem korte nok..

Prøv neglefil? :)
 
Mange fine julebabyer :D Vi glemte selvfølgelig å ta med kameraet :( Trur ikke det var så mange som tok bilder heller :(

Lillejenta hadde på seg grå kjole med hvite blomster. Storejenta hadde på seg rød paljettkjole med hvit "pels" bolero. De var så fine atte <3
 
Back
Topp