Den der nissungen i amalies jul...

*Kula*

Elsker forumet
Jeg har alltid trodd at det skulle være ei jente, men nå når barna ser på så oppdager jeg at det er en han. Allså at hun som spiller nissungen skal spille en han. Flere en meg som ikke har fått det med seg ? Synes han ser veldig jentete ut
 
Hihi, ja det skal forestille å være en gutt. Jeg var litt forvirret over det som barn tror jeg, men jeg visste det tidlig iallefall at det skulle være en gutt.
 
o_O
Det vil si at jeg først nå, i en alder av 25 lange år, finner ut at det jeg trodde var nissejente egentlig er en nissegutt?!

Det er faktisk nesten litt flaut :p
 
o_O
Det vil si at jeg først nå, i en alder av 25 lange år, finner ut at det jeg trodde var nissejente egentlig er en nissegutt?!

Det er faktisk nesten litt flaut :p
året yngre enn deg, men samme her.


Men når de da lar ei jente (dame. hun var tross alt ikke så ung heller) spille den rollen med langt hår så burde man jo kunne forvente at det skulle være nissejente!
 
Har vel kort hår??
Men ja, det er ei dame som spiller gutt. Husker jeg syns det var teit da jeg var liten. Skjønte ikke hvorfor de ikke hadde fått en gutt til å spille.
 
året yngre enn deg, men samme her.


Men når de da lar ei jente (dame. hun var tross alt ikke så ung heller) spille den rollen med langt hår så burde man jo kunne forvente at det skulle være nissejente!

Hun har jo ikke langt hår, bare en lang pannelugg.
Men han blir jo omtalt som han og gutt flere ganger, men det er vel kanskje et poent at han skal være slik at begge kjønn kan relatere seg til ham?
 
What?! Kaller de henne ikke nissejenta da? Eller tuller jeg nå? Har jo sett 12 episoder idag, faktisk men ikke tenkt over akkurat det;) Har alltid trudd det skulle være ei jente eg;)
 
Nissejenta er i Jul på månetoppen, er det ikke?
I Amalies Jul heter han Nisseungen.
 
Jeg trodde nisseungen i amalies jul og nissejenta i jul på månetoppen var den samme, jeg? Er ikke det ei jenta med fletter, da?
 
Haha, jeg syns alltid det var så teit da jeg var liten. Jeg skjønte jo at det var en jente som spilte gutten, og jeg forsto aldri hvrofro de gadd å gjøre det på den måten. :p
 
Back
Topp