Det nye forumet...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Er ikke heeelt fornøyd...hva med dere?
Savner direktelinken fra min side på babyverden til forumet, eller oversikten over hvilke tråder man har opprettet og oversikten over mine siste svar.
Eller finnes disse fortsatt det er bare meg som ikke finner det??? o_O
...laga en tråd som heter "Bildetråd av de små* i september, og den finner jeg ikke igjen nå når jeg skulle dytte på den :anyone

Jeg er kjempefornøyd med vårt nye forum :) Du kan jo selv lagre så du følger meg på de tråder du vil følge! Øverst oppe i høyre hjørne står det følg tråden, klikk på den også kommer det varsel når ett nytt innlegg er lagt inn! Veit ikke om noen tråder er blitt borte, men tror ikke bildene fra forrige forum blir visst på dette pga bildestr!

Nei er ikke helt fornøyd...finner ikke ut av det jeg heller.
Så liker jeg ikke at man må logge seg inn to ganger, en for min side og en gang til for forumet, :angry2

Er ikke heeelt fornøyd...hva med dere?
Savner direktelinken fra min side på babyverden til forumet, eller oversikten over hvilke tråder man har opprettet og oversikten over mine siste svar.
Eller finnes disse fortsatt det er bare meg som ikke finner det??? o_O
...laga en tråd som heter "Bildetråd av de små* i september, og den finner jeg ikke igjen nå når jeg skulle dytte på den :anyone

Jeg er veldig glad i det nye forumet. Når jeg går inn på din profil kan jeg helt nederst etter å ha valgt "innlegg" velge å se alle dine innlegg eller kun de trådene du har startet.

Forumet suger når man bruker det via iphonen

Jeg er veldig glad i det nye forumet. Når jeg går inn på din profil kan jeg helt nederst etter å ha valgt "innlegg" velge å se alle dine innlegg eller kun de trådene du har startet.
...ja, men det gjelder vel bare innlegg etter at de nye forumet kom? Jeg leita etter eldre tråder som jeg ikke finner :(

Forumet suger når man bruker det via iphonen

Jaha? Syns det ser heeeelt likt ut som på maskina mi jeg altså. Er bare mer kronglete å skrive, men det er jo bare vår egen feil om vi ikke har kjøpt tastatur liksom :). Men kan bruke tapatalk også da, men da ser ikke ting helt ut som i virkeligheten bare.

Men ellers fins alle de andre funksjonene på det nye også.. og mye MER!! Lettere å følge tråder og man får varsler når man får svar i tråder og folk siterer deg osv. Nydelig syns jeg ihvertfall.. gjør jobben min kjempelett i forhold hehe ;-). Men varsler på tråder som ble skrevet i gamle forumet kommer desverre ikke opp her på det nye. Men når man bruker dette videre vil det bli like enkelt, eller enda enklere enn gamle også. :D

Jeg har ikke prøvd forumet på pcen. Men syntes det er forferdelig på iPhone. Men hjalp med appen :)

Jaha? Syns det ser heeeelt likt ut som på maskina mi jeg altså. Er bare mer kronglete å skrive, men det er jo bare vår egen feil om vi ikke har kjøpt tastatur liksom :). Men kan bruke tapatalk også da, men da ser ikke ting helt ut som i virkeligheten bare.

Men ellers fins alle de andre funksjonene på det nye også.. og mye MER!! Lettere å følge tråder og man får varsler når man får svar i tråder og folk siterer deg osv. Nydelig syns jeg ihvertfall.. gjør jobben min kjempelett i forhold hehe ;-). Men varsler på tråder som ble skrevet i gamle forumet kommer desverre ikke opp her på det nye. Men når man bruker dette videre vil det bli like enkelt, eller enda enklere enn gamle også. :D

...jeg finner fortsatt ikke link til gamle tråder jeg starta FØR det nye forumet kom...enkelte virker som de er borte

Trådene er der, men du må lete de frem i forumene du har skrevet de.
I meldingen du siterer skrev jeg dette: "Men varsler på tråder som ble skrevet i gamle forumet kommer desverre ikke opp her på det nye". Det nye forumet har desverre ikke linker til gamle forumet, det er bare tråder som er flyttet over, men pekere er desverre vekk når det går over i et script som er bygd opp på en helt annen måte. Men om du blar gjennom der det skal ligge, og vet sånn ca. når det ble sist skrevet i tråden (dato) skal du finne den liggende der :)

jeg har bladd og bladd og bladd men det er enkelte tråder som bare er borte :(

Har du prøvd å laste ned Tapatalk og bruke det?
Da går de mye bedre synes jeg :D
Jeg har lasta ned bv forum sin app, fungerer veldig bra den!

Sent from my ST25i using BV Forum

jeg har bladd og bladd og bladd men det er enkelte tråder som bare er borte :(

Hva slags tråd er det snakk om? Om det er noen som mangler skal jeg sende beskjed videre til forumansvarlig som skal sørge for at det blir sett etter dem. Det kan hende en og annen tråd kanskje ikke ble med over hit. Men det er mulighet å finne de.

Jeg digger det nye forumet og tapatalk :) men jeg går ikke til å lage ny tråd med tapatalk enda.. Hmm?! Hjelp!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg er veldig fornøyd med forumet :D

Back
Topp