Øyenfarge

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Jeg vil vite åssen øyefarge du har bf har og babyen har :D
 
Jeg har grønn,blå,grå, hehe. Mannen har brun/grønne. Snuppa har ikke helt fått fargen sin enda - men de er foreløpig grønn/brun/grå :)
 
jeg har blå/grå mannen har nesten svarte og Amina begynner å bli mer brun :) (hun hadde helt svarte ved fødsel)
 
Jeg har brun/ grønne og mannen har blå.
storebror har min farge og lillebror har mannens farge
 
Jeg har brune og gubben sine skifter farge ;) Eldste har blå og lillegutt har gulbrune, sånne som Edward Cullen har ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Blå, blå og blå. Mannen har litt mer gråblå enn meg og det ser ut til at tassen har arvet mine lyseblå øyne :)
 
Her har hun blå, jeg og samboer har blå, samt alle beste og oldeforeldre. Så hvis hennes øyne ikke forblir blå blir jeg veldig ovverrasket!
 
Mannen har brun, men jeg og alle ungene har blå. Tror ikke miste sine heller blir brune. (til pappans skuffelse) ;)
 
Pappan har lyse blå,jeg mørke blå. Guttungen har samme farge som pappan,men det ser ut som lillemor får samme som meg :)
 
Jeg trodde ikke øyenfargen kom frem før de er nesten året? (ikke vet jeg, mener bare å ha hørt det?)
Jeg har grønne øyne, pappaen har blå/grå og Lilja har blåe øyne nå.
 
Jeg har grønne og barnefar har blå.
Så langt har begge ungene blå øyne.
Erlends forblir nok blå siden han er godt over 2 år, men snuppa vet man jo enda ikke helt med.
 
Jeg trodde ikke øyenfargen kom frem før de er nesten året? (ikke vet jeg, mener bare å ha hørt det?)
Jeg har grønne øyne, pappaen har blå/grå og Lilja har blåe øyne nå.
Det tar som regel litt tid ja, men tror for de fleste nordmenn at det stemmer bra om babyen har blå øyne nå for eksempel.

Her merker vi jo veldig forskjell :) for hun blir bare lysere og lysere

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Jeg har blå,
bf har udefinerbar som de kaller den, grønn, blå, grå, brun å litt gul..
og maria har gråblå
 
Det tar som regel litt tid ja, men tror for de fleste nordmenn at det stemmer bra om babyen har blå øyne nå for eksempel.

Her merker vi jo veldig forskjell :) for hun blir bare lysere og lysere

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Fasinerende med genetikk :)
Gusønnen min hadde helt blå øyne, men de begynte sakte å skifte til lysebrun, utrolig fint og spesielt å hvordan fargen på øynene kan endre seg.
 
Fasinerende med genetikk :)
Gusønnen min hadde helt blå øyne, men de begynte sakte å skifte til lysebrun, utrolig fint og spesielt å hvordan fargen på øynene kan endre seg.
Ja er det, spesielt å vite at vi enda ikke vet og kan vite hvordan hår farge og øyenfarge snuppa får :)
Men nå ser jo vi forrandringer veldig tydelig da :)
 
Back
Topp