innlegg 29.11 13:00

Jeg hadde skrudd på pc for å være mer effektiv, men nettet ville plutselig ikke funke der... Så er tilbake på mobilen..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
så kjedelig håper pc'en virker bra nå :)
 
60 innlegg igjen til 500...

Eller, noen ekstra hadde vi vel mellom kl 12 og 13 kanskje...

Men det ble veldig stille her nå, ble det ikke?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
60 innlegg igjen til 500...

Eller, noen ekstra hadde vi vel mellom kl 12 og 13 kanskje...

Men det ble veldig stille her nå, ble det ikke?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Syns det har hvert veldig stille i hele dag egentlig.
Bra vi snart er i mål der da ihvertfall
 
Er her ennå, har prøvd å løse mitt nettproblem, men legger det på is til i morra ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Har også hatt problemer med nettet i dag. Men satt her en god stund midt på dagen. Nå er snuppa våken, så får sitte her litt mens ho leker litt.
 
Har også hatt problemer med nettet i dag. Men satt her en god stund midt på dagen. Nå er snuppa våken, så får sitte her litt mens ho leker litt.
Tror vi har passert 500 :) Så tror egentlig alt nå er et stort pluss :D

Men irriterende å få problemer med nettet da
 
Jeg har vært på besøk hos noen, og så har vi drevet å plaget barna med julekortbilder :p Det tok litt tid.
 
Sitter på mobilen, så får ikke opp antall innlegg. Men sitter oppe, så kan like godt skrive litt
 
Fant endelig ut at det var det trådløse modemet vårt som var røket. Kan man bare kjøpe et nytt i butikk og kople til med? Har et vanlig som funker, men er kjedelig med ledninger over gulvet...
 
Jeg har vært på besøk hos noen, og så har vi drevet å plaget barna med julekortbilder :p Det tok litt tid.
Hehe ja de må vist plages litt ;) Ikke så lett med hu minste kan jeg tenke meg :)

Fant endelig ut at det var det trådløse modemet vårt som var røket. Kan man bare kjøpe et nytt i butikk og kople til med? Har et vanlig som funker, men er kjedelig med ledninger over gulvet...
Så kjipt da, tror jeg ville kontakten internett leverandøren deres å hørt med de, er noen som koder nettet så man kun kan bruke deres ting
 
Fant endelig ut at det var det trådløse modemet vårt som var røket. Kan man bare kjøpe et nytt i butikk og kople til med? Har et vanlig som funker, men er kjedelig med ledninger over gulvet...


Ja, det kan man. Men aner ikke hvordan man kopler opp. Er ikke så teknisk av meg.
 
Juni 2012
Tråder: 6.385 Innlegg: 89.784
Underforum: 3
Slik så det ut nå kl 08.40 ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Juni 2012
Tråder: 6.385 Innlegg: 89.784
Underforum: 3
Slik så det ut nå kl 08.40 ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Det er jo supert. Da er vi i mål da ;)
 
Ja, men hadde vært artig om vi runda 89 000 før kl 12 ;) Er spent på om det blir kåret noen vinner i dag :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Er jo ikke fryktelig mange innlegg igjen. Jeg forsvinner snart ut dørene så spent på om en vinner er kåret når jeg er tilbake i ettermuddag
 
Ja, men hadde vært artig om vi runda 89 000 før kl 12 ;) Er spent på om det blir kåret noen vinner i dag :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

90000 mener du vell? ;)
Men ja,hadde vært artig om vi fikk til det :)
 
Ja, det hadde vært artig om vi fikk 90000, men da må vi kanskje henge i. Jeg må ut å trille jenta nå som skal sove. Blir spennende å se hvem som vinner ;) *håperhåperhåper* :)
 
Her jo bare 111 innlegg for og komme over 90000, Det klarer vi vell ;-)
 
Back
Topp