Hva jobber dere fantastiske jenter med?

Har 80 % stilling som fagarbeider i barnehage... Er 50% sykemeldt pga bekkenet, så jeg jobber 3 timer hver dag nå... Fungerer greit foreløpig....
 
Jeg jobber som avd.leder i en Meny butikk :)
Er 100% sykemeldt pga bekkenet mitt. Håper jeg kan komme tilbake litt før permisjonen. Men om jeg ikke gjør det så vet jeg at jeg har holdt ut til det lengste ;)
 
Jeg jobber som regnskapsmedarbeider i et stort firma i sportsbransjen. Jobber fortsatt 100% og håper på å kunne fortsette med det til jeg skal ut i permisjon i slutten av januar (lov å være optimist :) ). Jeg merker nederst i ryggen hvis jeg må jobbe overtid/sitter litt for intenst foran skjermen uten å reise meg, men ellers går det greit med 8 timer på jobb. Er sliten når jeg er ferdig på jobb, men ikke værre enn at jeg fungerer fint på kvelden etter litt middag og en halvtime på sofaen. Sjefen regner nok med jeg holder ut tiden fram til permisjonsstart for det kommer ikke noen vikar for meg på jobb før på nyåret. Tror januar kan bli tøff med årsoppgjør + opplæring av vikaren, men jeg får bare gjøre det beste ut av det. Tror neppe jeg kommer til å greie å henge med på all overtiden det pleier å bli i alle fall....
 
Jobber som sykepleier på ett sykehjem. Har desverre vært 80% sykemeldt siden uke 14, pga bekkenet, og at det er vanskelig å tilrettelegge. Er nå fullt sykemeldt, og blir det ut svangerskapet.