Dollface
Medlem siden: 10.07.2007
Jeg er fra: midt mellom stavanger og larvik..
Status: ikke pålogget
|
quote:
ORIGINAL: Camomille quote:
ORIGINAL: Dollface quote:
ORIGINAL: Camomille Lungebetennelser kan lage små "arr" på lungene, som vises som små flekker på noen mm, så vidt jeg vet. Det kan jo være noe slikt de evt. har sett og så vil de utrede skikkelig, og har derfor tatt en CT.. Det samme skjedde nemlig med min bestefar.. Google er ikke alltid det lureste å søke på dersom en er urolig... Ønsker deg og pappaen din lykke til, og krysser alt for at det ikke er noe galt.. Forresten, leser ørten rtg.beskrivelser nesten hver dag på jobb, og flere ganger anbefales det av rtg.legene å ta en CT, gjerne fordi bildene er for dårlige etc.. Det treger ikke bety at noe er alvorlig galt, Dollface.. STOR klem til deg takk han hadde ikke vært inne pga lungene, men pga ryggen.. og så hadde de etter de rtg-bildene bedt han komme tilbake for ct av lungene.. og når de ikke oppga noen grunn så satt både han og jeg igjen med endeeeel tanker.. Får bare smøre meg med tålmodighet til onsdag.. Uff jeg forstår deg godt.. Min bestefar var inne etter bilder av magen, for å sjekke lungene.. de så en liten flekk på ene bildet, der nederste del av lungen var med, som de ville undersøke nærmere.. Men viste seg å antakelig være et arr etter en lungebetennelse. Krysser alle fingre for din pappa! han har jo hatt endel lungebetennelser de siste årene, så det kan jo være det ja