Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant? 3 uker igjen på skolen for barna... Så er det sommer og plutselig går de i 2klasse og 6klasse [emoji33]Jeg er alltid klar til å skravle ihvertfall [emoji4]
Rart å tenke på at det er juni nå
Her er det 2 uker så er det sommerferie og snuppa skal være hjemme, eid kommer i slutten av juni da og skal feire min farfar og min tantes x mann (sær familie men farfar har blitt 70 og ☓ mann til tante 50) [emoji4] men kom nå på at jeg må dobbeltsjekke noen datoer, kjedelig om det er i ramadan eller eid [emoji13]Ikke sant? 3 uker igjen på skolen for barna... Så er det sommer og plutselig går de i 2klasse og 6klasse [emoji33]
Greit å ha full kontroll ja. Hørtes travelt ut hos dereHer er det 2 uker så er det sommerferie og snuppa skal være hjemme, eid kommer i slutten av juni da og skal feire min farfar og min tantes x mann (sær familie men farfar har blitt 70 og ☓ mann til tante 50) [emoji4] men kom nå på at jeg må dobbeltsjekke noen datoer, kjedelig om det er i ramadan eller eid [emoji13]
Ja og nå er mannen apoteksjef [emoji54]Greit å ha full kontroll ja. Hørtes travelt ut hos dere
Bare midlertidlig da eller for fullt?Ja og nå er mannen apoteksjef [emoji54]
Veldig spesiell mnd.
Vel vi antar det er midlertidig men regionsjef forbereder mannen på at sjefen kanskje ikke vil tilbake til sjefs stillingen når hun er ferdig med permisjonen [emoji54]Bare midlertidlig da eller for fullt?
God natt [emoji173]️God natt Prøve sove litt
God natt Prøve sove litt
God morgen[emoji2][emoji42]
God morgen ronja. Kos deg på jobb.God morgen jenter[emoji1]
Straks jobb på meg...ha en super 1.juni[emoji1]
God morgen[emoji2][emoji42]
God morgen til deg også[emoji1]
God morgen ronja. Kos deg på jobb.
God morgen til deg også.
Og til alle andre. 1. Juni
Allerde.
Ah. Vil mannen dette selv også da?Vel vi antar det er midlertidig men regionsjef forbereder mannen på at sjefen kanskje ikke vil tilbake til sjefs stillingen når hun er ferdig med permisjonen [emoji54]
Håper du sov godt ogsåGod natt [emoji173]️
Når jeg først sovna. Så sov jeg godt. Men tok jammen ett par timer å sovne i natt [emoji87]Håper du har sovet godt[emoji1]