♡ Skravletråd JUNI ♡

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Juni er her. Ny mnd. Vi klarte over 17 000 innlegg forrige mnd! La oss satse på nok en god mnd med mye skravling [emoji274]

Let the talk begin [emoji123]

Mai - 17 226 innlegg

Last edited:
Jeg er alltid klar til å skravle ihvertfall [emoji4]

Rart å tenke på at det er juni nå

Jeg er alltid klar til å skravle ihvertfall [emoji4]

Rart å tenke på at det er juni nå
Ikke sant? 3 uker igjen på skolen for barna... Så er det sommer og plutselig går de i 2klasse og 6klasse [emoji33]

Ikke sant? 3 uker igjen på skolen for barna... Så er det sommer og plutselig går de i 2klasse og 6klasse [emoji33]
Her er det 2 uker så er det sommerferie og snuppa skal være hjemme, eid kommer i slutten av juni da og skal feire min farfar og min tantes x mann (sær familie men farfar har blitt 70 og ☓ mann til tante 50) [emoji4] men kom nå på at jeg må dobbeltsjekke noen datoer, kjedelig om det er i ramadan eller eid [emoji13]

Her er det 2 uker så er det sommerferie og snuppa skal være hjemme, eid kommer i slutten av juni da og skal feire min farfar og min tantes x mann (sær familie men farfar har blitt 70 og ☓ mann til tante 50) [emoji4] men kom nå på at jeg må dobbeltsjekke noen datoer, kjedelig om det er i ramadan eller eid [emoji13]
Greit å ha full kontroll ja. Hørtes travelt ut hos dere :D

Bare midlertidlig da eller for fullt?
Vel vi antar det er midlertidig men regionsjef forbereder mannen på at sjefen kanskje ikke vil tilbake til sjefs stillingen når hun er ferdig med permisjonen [emoji54]

God morgen jenter[emoji1]
Straks jobb på meg...ha en super 1.juni[emoji1]

Vel vi antar det er midlertidig men regionsjef forbereder mannen på at sjefen kanskje ikke vil tilbake til sjefs stillingen når hun er ferdig med permisjonen [emoji54]
Ah. Vil mannen dette selv også da? :)

Back
Topp