Yoga for gravide - dele erfaringer?

Fiji

Andre møte med forumet
Jeg vurderer å starte på yoga for gravide, hadde vært supert med andres erfaringer med dette!
 
Jeg gikk på yoga da jeg var gravid. Det var veldig bra, og vi lærte en del avspennings / pusteteknikker som kom godt med under en lang fødsel.
Jeg slet også med bekkenløsning og yoga var omtrent den eneste treningen jeg kunne holde på med en periode.
Vil absolutt anbefale det!
 
Jeg gikk på gravidyoga i mitt siste svangerskap. Fungerte veldig bra for enenrginivået og bekkenet. Avspenningene og hele greia er topp:)
 
jeg gikk på Yggdrasil i Oslo, og syntes lite vits i det de 2 første gangene jeg var der, men tvang meg selv til å gå alle gangene, og jeg hadde absolut noe der å gjøre.. Utrolig nok så likte jeg det veldig godt etterhvert. Skal prøve å gå i år også, men det er vel kanskje litt vanskelig nå som sommerene nærmer seg... har de kurs i sommerferien da???


 
jeg gikk på Yggdrasil i Oslo, og syntes lite vits i det de 2 første gangene jeg var der, men tvang meg selv til å gå alle gangene, og jeg hadde absolut noe der å gjøre.. Utrolig nok så likte jeg det veldig godt etterhvert. Skal prøve å gå i år også, men det er vel kanskje litt vanskelig nå som sommerene nærmer seg... har de kurs i sommerferien da???


 
Gikk på Puroyoga i Oslo.
Anbefaler også medlemskap på online yoga, noe jeg hadde glede av på slutten, av svangerskapet, trengte ikke gå ut av huset, og mange ulike typer timer å velge blant. F eks Yogaglo
 
Back
Topp