XuperBs vei mot familieforøkelse

Omg så spennende!!!! Her er det bebis på gang [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Tror nok tempen daler i morgen ja. Spotting på gang her nå i kveld. :arghh:
 
Ånei :( Titter innom fra ferie og det var ikke det jeg ville lese :(

Var ikke det jeg ville oppdatere med heller. Menmen, blir nok progesteronstøtte neste pp. Blodprøver i morgen, og gynsjekk enten nedte fredag eller mandag uka etter (tror de ville ha det rundt dag 10, så sikkert enten 9 eller 12). Jaja, får nå hjelp videre iallefall, så kanskje aprilbaby da.

:sorry:
 
❤️❤️
 
Neeei [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji22][emoji22][emoji22] Klem
 
:O kan det være rester av festeblødning? Hvordan er tempen i dag?
 
Dessverre ikke rester av festeblødning. Tempfall og tr idag. :sorry: Stabile sykluser da, bare for korte...

Da blir det blodprøver idag, samt få satt opp time til GU.
 
Å, nå ble jeg lei meg :( Jeg var så sikker på at dette gikk veien. I det minste godt at du er i gang med hjelpen allerede i dag :Heartpink
 
Uff, det var leit å høre :sorry: håper du får god hjelp hos Medicus :Heartred
 
Så leit! :( håper det ordner seg snart [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Takk. Var jo forberedt så er ikke så deppa. Nå har de tappa meg for endel glass med blod, og jeg har fått time til ultralyd og sjekk om 14 dager. Rett rundt el det, men vi får ikke legge aksjer før etter undersøkelsen. Satser på el kommer på dag 15-17 igjen.

Blir litt lite aktiv de neste 10 dagene da vi får familiebesøk. Men må jo titte innom innimellom. :)
 
Jepp. Regner med jeg får litt hormonstøtte nå denne pp. :) Om ikke el kommer for tidlig da. :p
 
Back
Topp