XuperBs vei mot familieforøkelse

Min erfaring er at når EL-testene først ble positive så ble de positive på en halvtimes-urin :) Holdt jeg meg noen timer ble streken nesten svart. Men det varierer vel fra person til person :)
 
Min erfaring er at når EL-testene først ble positive så ble de positive på en halvtimes-urin :) Holdt jeg meg noen timer ble streken nesten svart. Men det varierer vel fra person til person :)

Jeg har jo pr nå aldri hatt en positiv test, så ikke godt å si. :p Får se i kveld da, var negativt i morges. Slimtegnene til kroppen har jo vært på plass + at jeg for en gangs skyld har sjekket livmortappen og den er mildt sagt vidåpen. Var ikke noe tvil om det nei. Tempen var litt høyere, men fortsatt innafor det den har pleid å være i dagene før EL. Hadde ikke sovet fullt 3 timer sammenhengende, la meg for seint og så våknet jeg og måtte på do litt for tidlig. Orket ikke justere den eller legge til notat på det da, for jeg har jo hatt så fine temphopp at det ikke har vært tvil liksom. Eneste som har vært tull her har jo vært el-testene, men sist runde så var vi jo i Kreta og da drakk jeg jo vann fra morgen til kveld så urin var særdeles utvannet. Skal sjekke ståa når jeg må på do neste gang, er vel mellom 1 og 2 timer siden sist jeg var tror jeg - så blir litt mer konsentrert nå kanskje. Har drukket mindre i alle fall.

Har ellers hatt en aldeles super dag, i trivelig selskap og med flinke hunder (og ikke minst en supersøt valp :love7). Nå skal jeg spise og slappe av litt, før jeg skal shine hus. Bursdagsfeiring her i morgen, og jeg liker at det er strøkent når svigers kommer på besøk. :p
 
El testene både igår og i morges var veldig negative. Kroppen sine tegn signalisere el mandag eller tirsdag, men når jeg ser på tempmønsteret og sammenligner med forrige syklus så ser det nesten ut til å bli på cd16. Men det er jo ikke akkurat sikker vitenskap, tempen kan jo plutselig svinge.

a75ca17158a0c03cce28479ffca35ba0.jpg


Litt taggete nå, men har vært seinere i seng og tempet etter færre timer et par av dagene. Har ikke gjort så stort utslag, men nok til å lage litt hakkete chart.

99af44b49a8eaf9d9e3da6789b0aa154.jpg


Følger igrunn samme mønster, med bare litt lavere temp. Det er jo så interessant og spennende med temping! Har prøvd vip i en måned nå, og jeg tror jaggu jeg må ha det. [emoji14]
 
Håper EL nærmer seg :) Det er visst ikke alle som får positive EL-tester i det hele tatt så det kan jo være tilfelle for deg.

Temping er kjempeinteressant og nyttig! :)
 
Håper EL nærmer seg :) Det er visst ikke alle som får positive EL-tester i det hele tatt så det kan jo være tilfelle for deg.

Temping er kjempeinteressant og nyttig! :)

Ja, leste noe om det. Men jeg tror rett og slett at de ebay-testene ikke er noe særlige. Var kun de jeg brukte sist pp, og før der igjen så slutta jeg jo å teste etter el lenge før el kom (blei jo dyrt når det gikk så langt tid som det gjorde). På make sure sine som jeg har prøvd nå et par dager så får jeg i alle fall en tydelig strek. Så kan være jeg gir andre typer tester en sjanse før jeg legger testinga helt på hylla.
 
Har hatt noen veldig fine dager nå. Hadde så godt av alle timene ute i marka med ene hunden og gode treningskamerater (og valpekos :love7). Og nå ser det ut til at vi skal få noen finværsdager fremover, det gjør i alle fall ikke noe!

Har ikke fått positiv el-test enda, men nå kommer i alle fall teststreken frem før det har gått et minutt. Jeg velger å ta det som et godt tegn. Nå i ettermiddag har jeg hatt "strålinger" nedover låret, og mens"murringer"/press. De strålingene er akkurat de samme som jeg hadde da jeg hadde rier, bare ikke så vonde og intense. Men samme type. Google er min venn, og det er visst flere som har det rundt eggløsning (og som har fått det etter å ha vært igjennom en fødsel). Jeg tror ikke jeg har merket noe til eggløsning før, men nå er jeg jo blitt den symptomjegeren så kan være jeg overtolker alt. Det med låret kan være at jeg bare er sliten etter helga, har gått endel, men rart det da bare skal være i ene siden (og det på samme side som jeg hadde stikninger for noen dager siden). Men helt merkelig følelse siden det er akkurat likt som da jeg hadde rier, bare ikke like vondt og intenst. Litt spennende å vente på el, men blir litt stressa ifh til å få lagt inn aksjer til rett tid. Har ikke lyst til at det skal bli pliktsex, eller at jeg skal gi mannen prestasjonsangst. Spørs om jeg må dra fram noen triks fra den sorte kofferten de neste dagene, just in case. :_rr Prøving kan jo være morsomt også. *pervofjes* :angel12

El.testen jeg tok i ettermiddag:
2d5260d36dcde5b0cb299aca85d1ab5c.jpg


Charten fra i dag. Jeg sov litt for få timer før jeg tempet, mannen vekte meg da han var oppe en tur tidligtidlig i morrest (les. midt i natten). Sovna seint også så da ble det litt kort søvn og dermed noe høyere temp. Får se om den er lav igjen i morgen, så den følger et litt morsomt mønster. :p Jeg har justert litt på informasjonen etter at jeg tok skjermbilde, men det er mest for min egen del.

ff7617badf53d4f06a0af166e0297d5d.jpg


b29c46d5cb6e822c4f5321b8997c1e45.jpg
 
Stemmer for triks fra den sorte kofferten ja :D [emoji1303]
Sterke EL-smerter høres hvertfall bra ut. Jeg synes EL-smertene har blitt veldig kraftigere etter fødsel, sånn type at jeg har sittet med varmeflaske om det har vært mulig. Og også over flere dager. Før har det kanskje vært litt stikking.
Godt å høre at du har hatt noen gode dager, de må nytes som best man kan [emoji173]️
Har hatt en del gode dager i det siste, selv om det er rart å være inne i "babyenes måned" om du skjønner. Samtidig godt at vi er inne i årets lyse periode akkurat nå, synes jeg [emoji272] :)
 
Stemmer for triks fra den sorte kofferten ja :D [emoji1303]
Sterke EL-smerter høres hvertfall bra ut. Jeg synes EL-smertene har blitt veldig kraftigere etter fødsel, sånn type at jeg har sittet med varmeflaske om det har vært mulig. Og også over flere dager. Før har det kanskje vært litt stikking.
Godt å høre at du har hatt noen gode dager, de må nytes som best man kan [emoji173]️
Har hatt en del gode dager i det siste, selv om det er rart å være inne i "babyenes måned" om du skjønner. Samtidig godt at vi er inne i årets lyse periode akkurat nå, synes jeg [emoji272] :)

Spørs om jeg må grave dypt, for han sov ikke så godt i natt han heller og er trøtt. :p

Ja, har utrolig nok klart å nyte de helt og fullt, uten at masse negative tanker har sneket seg inn. Håper det varer! Blir kanskje lettere når vi kommer ut av mai også. Hjelper veldig at vi nærmer oss sommer, hadde vært utrolig kjipt å være i november-tiden nå. Da hadde jeg slått leir i kjelleren til våren hadde kommet. :p
 
3dbf99d3dc3f3977384acd10b758d92a.jpg


Nå snakker vi! Fikk også en tydeligere strek på strimmeltesten. Har ikke fått så sterk strek på el test før! Det der er ettermiddagens test og testen jeg tok ikveld. Positiv imorgen da tro?? Kryss fingre. :D
 
3dbf99d3dc3f3977384acd10b758d92a.jpg


Nå snakker vi! Fikk også en tydeligere strek på strimmeltesten. Har ikke fått så sterk strek på el test før! Det der er ettermiddagens test og testen jeg tok ikveld. Positiv imorgen da tro?? Kryss fingre. :D

Dette ser bra ut :D [emoji272][emoji255][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
 
Dette ser bra ut :D [emoji272][emoji255][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Ser ut som pre-el begynner å funke som den skal. Så får vi se om lf også er seg selv denne gangen, eller om den trenger noen uker til. Uansett, veldig fornøyd med å ha fått utslag på tester. Sist så var de jo tilnærmet blendahvite hele veien, merkelig og veldig frustrerende.
 
7e9f7f2ad0012e7e5fe1fda986c985e5.jpg


Yessss! :D

Her er forresten strimmeltesten:
32b263122dbe5e1092bcc00cf3105047.jpg


Hadde ikke tolka den som positiv nei... Men både make sure og cb sier jo klart og tydelig positiv. Holder meg til dem fremover da.
 
Hvor mange ganger har du testet hver dag nå? Jeg har bare testet en gang pr dag, midt på dagen, men bør jeg heller ta morgen og kveld?
 
Jeg liker cb digital, ingen tyding, bare ja/nei [emoji3]
 
Hvor mange ganger har du testet hver dag nå? Jeg har bare testet en gang pr dag, midt på dagen, men bør jeg heller ta morgen og kveld?

Siste par dagene har jeg testet tre ganger faktisk. Morgen, ettermiddag og kveld. Seinere prøveperioder så kommer jeg bare til å teste ettermiddag og kveld, eller bare på ettermiddagen om jeg tar en gang. Jeg var litt redd for å miste lh-toppen så derfor tre ganger. :p

Sender støv over. :D :D

Jeg liker cb digital, ingen tyding, bare ja/nei [emoji3]

Veldigveldig greit! De er jo litt dyrere da, men veldig kurant med et enkelt ja/nei gitt. Verdt kronene det!
 
Da skal jeg gå over til to ganger daglig nå - det må jo nærme seg!

Jeg så endel forskjell på mine tester fra i går ettermiddag til på kvelden, mens i morges så var den nesten hakket svakere enn i går kveld (strimmeltest jeg tok da).

Mest sannsynlig så slipper vel egget i morgen? Om ikke kroppen ombestemmer seg da? Er mannens bursdag i morgen, morsom timing. :p
 
Jeg så endel forskjell på mine tester fra i går ettermiddag til på kvelden, mens i morges så var den nesten hakket svakere enn i går kveld (strimmeltest jeg tok da).

Mest sannsynlig så slipper vel egget i morgen? Om ikke kroppen ombestemmer seg da? Er mannens bursdag i morgen, morsom timing. :p
Ypperlig timing!
 
CD 15, og jeg tenker EL er i dag. Tok en strimmeltest i morges som var ganske svak (mest for å bruke den opp, hadde bare en igjen), og så ryker den siste digitale i ettermiddag/kveld. Vil tro jeg får negativ. Da gjenstår det bare at jeg får temphopp i morgen, så er jeg i DPO-land! Denne syklusen så langt har vært helt annerledes enn før sist gang, og i tillegg har jeg hatt skikkelig el-smerter. Strålte til og med nedover ene låret, og det har vært stikkinger og gode greier. Jeg håper det er et godt tegn! Har jo også fått positive el-tester, det gjorde jeg heller ikke sist gang (brukte bare strimmeltestene da, men allikevel). Om lutealfasen nå ikke er defekt lengre i tillegg, så skal jeg ikke bli så skuffa om det ikke har klaffet denne gangen. Da vil i alle fall kroppen være tilbake til normalen igjen syklusmessig, om ikke annet.

88da0344daa5cbf91a0ba73f4d71c4e9.jpg
 
Dette ser bra ut! Legger dere inn de siste aksjene i dag, eller er dere i mål, tenker du? ;)

Når begynner du å teste? Litt ivrig her :p
 
Back
Topp