XuperBs vei mot familieforøkelse

Ja, jeg gleder meg nesten til å tempe i morgen. Måtte dagen gå fort!

Bestilte meg 5 tidligtester, siden jeg uansett måtte kjøpe noe stæsj på komplett apotek. Aner jo egentlig ikke når IKM er, siden jeg ikke vet hvor lang lutealfase jeg har. Jeg har i snitt hatt sykluser på 29 dager tidligere, men har hatt alt fra 26 til 31 så ja ... Og nå er det jo første eggløsning siden august liksom, og graviditet og sånt har nok påvirket den noe. Glad vi droppet å være forsiktige nå, gikk jo ekstremt langt tid før jeg fikk EL igjen syns jeg.
 
[emoji173][emoji173] hurra for tidligtester :D gleder meg til den første ryker!
 
[emoji173][emoji173] hurra for tidligtester :D gleder meg til den første ryker!
Spørs på tempen de neste dagene, og dere andre her inne. Jeg er svak for gruppepress og er lettpåvirkelig. [emoji85] [emoji87]

Søsteren min skal på oul om to uker. Håper de skal vite kjønn sånn at jeg kan strikke et hentesett jeg klør etter å begynne på (det er kjole til jente, ellers hadde jeg gått for nøytrale farger). Blir morsomt å bli tante til en til. :)
 
Last edited:
Spørs på tempen de neste dagene, og dere andre her inne. Jeg er svak for gruppepress og er lettpåvirkelig. [emoji85] [emoji87]

Søsteren min skal på oul om to uker. Håper de skal vite kjønn sånn at jeg kan strikke et hentesett jeg klør etter å begynne på (det er kjole til jente, ellers hadde jeg gått for nøytrale farger). Blir morsomt å bli tante til en til. :)

Hehe!! Da kommer du nok til å gi etter [emoji56]
Åååå så spennende! [emoji173][emoji173] kjekt med strikking! :)
 
Fin temp !så krysser vi fingrene for at den holder seg der vel og lenge [emoji813]red
Ja håper det! Nå blir det snart skummelt å tempe. Forventer dog at den enten flater ut eller synker noe i morgen. Bare naturlig det.
 
Hehe!! Da kommer du nok til å gi etter [emoji56]
Åååå så spennende! [emoji173][emoji173] kjekt med strikking! :)
Haha kan virke sånn. [emoji23] [emoji85]

Vært på første trening på alt for lenge (sykdom etterfulgt av påskeferie). Tungt å starte på igjen, men litt godt også. [emoji4]
 
6e3fed38ad00b7b126ed58d2be0724e5.jpg


Tempen sank idag, som jeg egentlig forventet. Har ikke noe forhåpninger om at det ble klaff nå, men det går helt greit. I utgangspunktet var jo planen en mens før prøving. Ble jo bare en bonusrunde nå. [emoji13]
 
Hei! Har fulgt litt med på dagboken din :) Så deilig at du endelig fikk el! Dersom tanta kommer, så håper jeg syklusen er tilbake i sitt gamle ess og at neste el kommer tidligere :Heartred Har selv akkurat fått tilbake mensen etter sa og **håper håper**, vi skal jo være ekstra fruktbare etter å ha mistet! :)
 
6e3fed38ad00b7b126ed58d2be0724e5.jpg


Tempen sank idag, som jeg egentlig forventet. Har ikke noe forhåpninger om at det ble klaff nå, men det går helt greit. I utgangspunktet var jo planen en mens før prøving. Ble jo bare en bonusrunde nå. [emoji13]

Jeg kan ikke så mye om temping. Men har lest om festedipp? Kan det være? [emoji5]
 
Hei! Har fulgt litt med på dagboken din :) Så deilig at du endelig fikk el! Dersom tanta kommer, så håper jeg syklusen er tilbake i sitt gamle ess og at neste el kommer tidligere [emoji813]red Har selv akkurat fått tilbake mensen etter sa og **håper håper**, vi skal jo være ekstra fruktbare etter å ha mistet! :)

Takk. Var veldig godt at den endelig dukka opp. Satser på at det enten er klaff nå, eller at i det minste syklusene blir normale.

Håper det klaffer for deg allerede neste pp!
 
Jeg kan ikke så mye om temping. Men har lest om festedipp? Kan det være? [emoji5]
Trodde festedipp gikk helt ned til linja, men aner ikke. Leste at det uansett var normalt med et lite fall i temperaturen midtveis i lutealfasen. Er noe med østrogen eller no. Tiden vil vise!
 
Jepp, og derfor jeg regna med et lite dropp idag eller imorgen. Vi får se hvor haren hopper videre. :D Er ikke tempen som gir meg dårlig magefølelse, men jeg tror ikke kroppen er klar rett og slett.
 
6e3fed38ad00b7b126ed58d2be0724e5.jpg


Tempen sank idag, som jeg egentlig forventet. Har ikke noe forhåpninger om at det ble klaff nå, men det går helt greit. I utgangspunktet var jo planen en mens før prøving. Ble jo bare en bonusrunde nå. [emoji13]

Festedip! ;) Min gikk ned og ikke opp igjen så jeg trodde ikke det kunne være det men tydeligvis så var det det :) Det var også 5-6 DPO.
 
Festedip! ;) Min gikk ned og ikke opp igjen så jeg trodde ikke det kunne være det men tydeligvis så var det det :) Det var også 5-6 DPO.
Godt dere har trua! Jeg husker at din og gikk ned og ikke steg noe igjen.

Hadde vært gøy å hatt noen tidligere grafer å sammenligne med, men.

Hjelpes meg denne arbeidsdagen har gått treigt!
 
Ser på sporingen at pakken min fra komplett apotek har forventet levering i morgen. Så får vi se da, når jeg tør å teste. Ikke sikkert de kommer i morgen heller, og da blir det ikke før første mulige IKM uansett. :)
 
Ser på sporingen at pakken min fra komplett apotek har forventet levering i morgen. Så får vi se da, når jeg tør å teste. Ikke sikkert de kommer i morgen heller, og da blir det ikke før første mulige IKM uansett. :)

Håper de kommer! :D Og i såfall synes jeg du bør teste på lørdag :D Er det tidligtester?
 
Back
Topp