WOW, snakk om kundeservice`a!!!

Lille Vampyr

Elsker forumet
For en stund siden bestilte vi litt småtteri fra trollmor, en nettbutikk. Bestiller alltid i oppkrav, men når vi skulle hente pakken, jeg og en spent Wanya, gikk det ikke, for kontonr sto ikke på giroen. Så den ble sendt i retur..Trenger vel ikke si at frøkna var skuffa!! MEN-idag lå det pakke i postkassa, fra nettbutikken, og inni lå en lapp med beskjed om at siden hun hadde gjort en feil, fikk vi varene i gave!!! Hel målløs jeg!!! Kjempeservice!!! Wanya var kjempeglad!!
 
GI MEG NETTADR!! *krysser fingrene for at hun gjør feil denne gangen også* [:D][:D][:D]
 
Såpass!!!!
Det er kongeservice[:)]
 
www.trollemor.no

aldri vært borti sånt før jeg!!!
 
Tror nesten jeg må sende takkemail!![:D]
 
ORIGINAL: Lille Vampyr

Tror nesten jeg må sende takkemail!![:D]



Hihi.. Tror jeg nesten at jeg hadde gjort.

HELDIGGRIS[8D]
 
skal gjøre det [:)]

Er jo en suverent hyggelig ting å gjøre til kundene da!!
 
DET er service! Vi var ute og spiste i sta. Vi var på kinarestaurant og jeg fikk en passe langt, svart hår i maten. Sa i fra, men ingen unnskyldning, redusert pris eller tilbud om en kaffe på huset.

Kan jo skje alle, men allikevel...

Heia Trollmor [:D][:D][:D]
Måtte smile av "Trollmor velger" body til 19 kr [:)]
 
Det var en kjip restaurant da!!! Hehe, vi fikk en sånn trollmor velger body, rosa kortarma :) litt stor, siden frøkna er bortimot pygmè, men da har ho noe å vokse i:)
 
ORIGINAL: Lille Vampyr

Det var en kjip restaurant da!!! Hehe, vi fikk en sånn trollmor velger body, rosa kortarma :) litt stor, siden frøkna er bortimot pygmè, men da har ho noe å vokse i:)


Så bra! Synes det var en lur måte å få bort rester på [:)] Er selv en sucker for forundringspakker!
 
Hehe, har anbefalt butikken hennes til alle jeg kjenner jeg nå!!
pakka kosta egentlig 200, så det å få den i gave var jo knall når vi har litt stramt budsjett for tida[:)]
Wanya fikk et kjempesøtt barnearmbånd med rosa juksediamanter, og til mammaen ble det tesil til det enorme lageret med løsvektste jeg har!! er jo høst snart, og da er te et must!!!
 
Hun får bra med reklame for 200,- godeste Trollmor :)

Prøver å reklamere alt jeg kan for ertaberta.no, men det er fordi det er så kule ting! Og de som jobber der er superhyggelige!
 
Hehe, joda, hun får vel mye reklame, men jeg ble bare så imponert og glad[:D] Lyser opp med sånt etter en heller bedriten periode[:)]
 
ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: Lille Vampyr

Tror nesten jeg må sende takkemail!![:D]



Hihi.. Tror jeg nesten at jeg hadde gjort.

HELDIGGRIS[8D]


sign! Det er jo helt supert! [:D]
 
Back
Topp