Wooow!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jammen er dere blitt skravlete igjen :dance011:dance011:happy093

8718 innlegg skrevet i går, og dere laget tilsammen 251 nye tråder.

Uhøytydelig utfordring er derfor: 10 000 innlegg og 300 nye spennende tråder :)

Artig du ;)

Så passende at jeg våkna med feber og halsbetennelse i dag da!

Så bra.
Var mye liv i går, ja.
Og utrolig gøy :)
Skal se hva jeg får bidratt med

Jammen er dere blitt skravlete igjen :dance011:dance011:happy093

8718 innlegg skrevet i går, og dere laget tilsammen 251 nye tråder.

Uhøytydelig utfordring er derfor: 10 000 innlegg og 300 nye spennende tråder :)

oioioi, så sabla irriterende at jeg ikke har noe stat fra midnatt å regne fra. Det er så mye lettere med slike utfordringer når vi vet om dem sånn at vi kan ha et ca tall og se om vi nærmer oss,

Det er ingen som har et ca tall vel?

Liker utfordringer. Har en pjuskete og meget mammadalt gutt, så skal se hva jeg får gjort :D

Men med ett generell som består av 50 % jul, kan du ikke legge ut en utfordring om å sørge for masse liv inne på Høytider ;)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg skal prøve å bidra med mitt :D

Men med ett generell som består av 50 % jul, kan du ikke legge ut en utfordring om å sørge for masse liv inne på Høytider ;)

Det er jo bare å sette moderatorene på å flytte tråder (og opprette dem rett sted selv.)

Det tok seg fort opp i går :)
Spennende med utfordring. Vi får prøve vårt beste;)

Jeg og Musemor ble enige om et estimat som slett ikke er sikkert i det hele tatt, bare sånn ca på hvor mye som pleier være skrevet før vi så denne utfordringa og sjekket totalen, sånn at vi hadde noe å beregne fra.

I så fall er det skrevet ca 2800 innlegg og startet ca 80 nye tråder nå, ca 28% av målet for begge deler. Vi tror også at vi reelt sett bør i mål til klokken 23 siden BV serveren opererer med tidssone 0 mens Norge ligger i +1

Så folkens 7200 innlegg og 220 tråder på de neste 7 timene er .... skravle ivei!!

Oppdaterer dere I denne tråden eller er der startet en egen ? :)

Back
Topp