Wish

Alt er nytt og det aller meste sendes rett fra Kina.
 
Takk for svar! Er det trygt å handle med?
Ja, tar bare litt tid før produktene kommer, gjerne opp mot en måned, og de er ikke alltid av spesielt god kvalitet. Men mye greit og billig. Jeg kjøper vanligvis via appen aliexpress fordi det bruker å være litt billigere enn wish.
 
Ja, tar bare litt tid før produktene kommer, gjerne opp mot en måned, og de er ikke alltid av spesielt god kvalitet. Men mye greit og billig. Jeg kjøper vanligvis via appen aliexpress fordi det bruker å være litt billigere enn wish.

Ok! Er eneste litt skeptisk til både Klarna pga da må man legge inn pers nr, men Klarna er vel norske ?

Og å reg kort liker jeg heller ikke
Men den appen du nevner , er kvaliteten bedre der?
 
Ok! Er eneste litt skeptisk til både Klarna pga da må man legge inn pers nr, men Klarna er vel norske ?

Og å reg kort liker jeg heller ikke
Men den appen du nevner , er kvaliteten bedre der?
Er akkurat de samme produktene hos aliexpress som wish, men ofte litt billigere bare.
Du kan benytte Paypal for kjøp om du vil, da får ikke selger noe av din info, bare paypal.
 
Ok! Er eneste litt skeptisk til både Klarna pga da må man legge inn pers nr, men Klarna er vel norske ?

Og å reg kort liker jeg heller ikke
Men den appen du nevner , er kvaliteten bedre der?


Du trenger ikke legge inn personnummer hvis du betaler med kort, kun hvis du vil ha nedbetalingsløsning. :) Klikk på «gå videre uten å oppgi...» under feltet for fødselsnummer.
 
Ja, tar bare litt tid før produktene kommer, gjerne opp mot en måned, og de er ikke alltid av spesielt god kvalitet. Men mye greit og billig. Jeg kjøper vanligvis via appen aliexpress fordi det bruker å være litt billigere enn wish.
Jeg eeelsker den appen, jeg er så glad i klistremerker og penner og sånt, og utvalget er stort der.

Eneste er at jeg ikke vil handle barneutstyr, spesielt ikke sånt som tygges og tas på, direkte fra Kina. Ikke like strenge krav og kontroller for miljøgifter som i Europa (selv om det syndes her også).
 
Back
Topp