Wish

Ja det er trygt! Varierende leveringstid, men mye kommer før tiden :) Opptil en måned ca. Kommer fra Kina. Blir som Ebay da :)

Ikke returnert noe som helst, men det grunnet pris. Det meste er ålreit.
 
Ah, herlig! :)
Tusen takk for svar :happy: *da må jeg kjøpe noe stæsj til bebi som kommer*
Trygt

Lang leveringstid på en del, men gode på å gi pengene tilbake om det ikke kommer.

Vær dog veldig obs i forhold til baby. Ikke alt oppfyller europeiske krav til... Helse. Flatater i plast etc. Så ville ikke kjøpt noe ungen skulle/vil spise på.

Men det er helt kurant til en del kalendergaver, premier, vennegaver og mye dilldall. Har begrenset meg i forhold til babyen da.


Det jeg liker dårligst med wish i forhold til ebay er dette "presset". Kjøp innen en time få får du rabatt. Etter gjennomført kjøp får du kanskje en kupong med rabatt om du kjøper mer innen en uke.
Jeg liker å tenke. Har mye i handlekurven og ser hva det blir til etter noen dager.
 
Trygt

Lang leveringstid på en del, men gode på å gi pengene tilbake om det ikke kommer.

Vær dog veldig obs i forhold til baby. Ikke alt oppfyller europeiske krav til... Helse. Flatater i plast etc. Så ville ikke kjøpt noe ungen skulle/vil spise på.

Men det er helt kurant til en del kalendergaver, premier, vennegaver og mye dilldall. Har begrenset meg i forhold til babyen da.


Det jeg liker dårligst med wish i forhold til ebay er dette "presset". Kjøp innen en time få får du rabatt. Etter gjennomført kjøp får du kanskje en kupong med rabatt om du kjøper mer innen en uke.
Jeg liker å tenke. Har mye i handlekurven og ser hva det blir til etter noen dager.


Tusen takk for tips :) vil aldri kjøpe biteleker/annet bite greier til bebi på nett..
Tenkte mer på på klær og støpeform av fingrene og fot :)
 
Har kjøpt en del fra Wish :) kan være lang leveringstid, men det må man vel regne med når det ofte kommer fra andre siden av jorden :p Alltid fått det jeg har bestilt, men noen ganger har det kanskje sett finere ut på bilder enn i virkeligheten :wtf: Men må vel kanskje "forvente" det noen ganger også når man feks kjøper en kjole til 20 kr :p
 
Jeg betaler med kort. (kredittkort)

Og får tilbake på kortet når de refunderer pga ødelagte ting eller ting som ikke kommer. Det er ikke mye av det altså, men det skjer av og til
 
Litt både og, og husk du får det du betaler for :p Er godt fornøyd, men kan ta litt tid...
 
Back
Topp