wiii!!!

Lille92

Forelsket i forumet
Enda et tegn på at jeg er gravid! Er 11 +0 imorgen, og hvis jeg klemme ytterst på brystvortene så kommer det ut væske d må vel være råmelk?
 
Har hatt samme, allerede i uke 6 faktisk. :p så forsvant det igjen, men har fått det senere. Håper bare melkespreng-følelsen gir seg snart. :p
 
Det sies at råmelka bare dannes i en begrensa mengde før babyen starter å die, og den er visstnok veldig dyrebar for spedbarnet.

Vet ikke helt hvor stor sannhetsgehalt det er i det da...
 
Det sies at råmelka bare dannes i en begrensa mengde før babyen starter å die, og den er visstnok veldig dyrebar for spedbarnet.

Vet ikke helt hvor stor sannhetsgehalt det er i det da...
Men melka som kommer nå, ca 30 uker før babyene faktisk kommer, er jo ikke den samme som babyene evt får i seg :p man bruker den jo ikke opp om man klemmer den ut, og melka babyen får er jo råmelk uabsett. Men produksjonen øker ikke nå, så det er jo lite poeng i å klemme den ut. Hvorvidt de dråpene man har nå er det samme som råmelka vet jeg jo ikke, men den så helt lik ut med den jeg hadde sist. Har vel lite å si :D
 
Men melka som kommer nå, ca 30 uker før babyene faktisk kommer, er jo ikke den samme som babyene evt får i seg :p man bruker den jo ikke opp om man klemmer den ut, og melka babyen får er jo råmelk uabsett. Men produksjonen øker ikke nå, så det er jo lite poeng i å klemme den ut. Hvorvidt de dråpene man har nå er det samme som råmelka vet jeg jo ikke, men den så helt lik ut med den jeg hadde sist. Har vel lite å si :D

Ja tenker egentlig det samme. Husket bare at det ble snakket om i min gamle termingruppe. Da hadde jeg forlengst både trykket og smakt og syns det hele var veldig spesielt.

Nå ble jeg bare litt sur når jeg begynte å lekke allerede i uke 7! Haha... Gav seg heldigvis kjapt da. Dritt å få melkeflekker på topper og bher allerede nå!
 
Vel, da skal jeg la det være men det er så artig å se at kroppen gjør sæ klar til å føde en baby
 
Hehe ;) jeg har masse melk jeg :p (ammer min 7mnd gammel datter)
 
Back
Topp