What to do?

Isabelam

Flørter med forumet
Jeg har hatt smerter som kjennes ut som mensensmerter siden jeg la meg i går kveld. Er ikke sånn kjempe vondt, men bare så sykt ubehagelig. Jeg blør ikke eller noe heller. Er det noen fler som har opplevd dette? Ville dere ringt føden for å høre? Er 34+5 i dag :)
 
Det skader ikke ringe å høre:). Jeg har hatt litt menssmerter i perioder, men det går fort over..
 
Det skader ikke ringe å høre:). Jeg har hatt litt menssmerter i perioder, men det går fort over..

Okei :) kjenner at det masse liv så er ikke sånn kjempe redd for at det er noe galt.. Men er bare så ubehagelig å gå med sånne smerter over lenger tid.. Ringer å hører om det ikke har gitt seg til kvelden :) Takk for svar
 
Menssmerter/murringer er tegn på modning da.. :)
 
Okei :) kjenner at det masse liv så er ikke sånn kjempe redd for at det er noe galt.. Men er bare så ubehagelig å gå med sånne smerter over lenger tid.. Ringer å hører om det ikke har gitt seg til kvelden :) Takk for svar
Det er bra du kjenner mye liv:). Øker det på er det bare å ringe, det modner seg nok og gjør seg klart:). Men blir det værre og veldig ubehagelig hadde jeg ringt tilfelle noe er igang:).
 
Hvor lenge kan man gå med det før eventuelt en fødsel? (vet det er individuelt og sikkert et teit spørsmål fra meg, men er nysgjerrig på hva andre har opplevd) :)

Jeg har hatt det ganske lenge denne gangen.. Men har hatt mensmurringer og kynnere dagen lang i 2 uker nå, jeg har nå helt flata ut livmor og 2cm åpning..
 
Back
Topp