Weee!!

*mamma07og09*

Glad i forumet
Mannen min overrasker stadig :) igår ringte han og fotalte at han hadde bestilt maxi cosi sete med base til lille ❤ gleder meg masse til og hente! Men kan jeg hente når det står i hans navn? Det er jo bare ett sete tenker jeg :-D har funnet drømme vogna på finn.no og, men må vente litt, så håper den ligger en stund ;-)
 
Mannen min overrasker stadig :) igår ringte han og fotalte at han hadde bestilt maxi cosi sete med base til lille ❤ gleder meg masse til og hente! Men kan jeg hente når det står i hans navn? Det er jo bare ett sete tenker jeg :-D har funnet drømme vogna på finn.no og, men må vente litt, så håper den ligger en stund ;-)
Spørs litt hvordan den er sendt... Kan hende han må skrive en fullmakt til deg og at du må ha med hans legitimasjon... :)
 
Mannen min overrasker stadig :) igår ringte han og fotalte at han hadde bestilt maxi cosi sete med base til lille ❤ gleder meg masse til og hente! Men kan jeg hente når det står i hans navn? Det er jo bare ett sete tenker jeg :-D har funnet drømme vogna på finn.no og, men må vente litt, så håper den ligger en stund ;-)
De på posten kjenner oss igjen, så da henter vi pakker for hverandre. Men har selv tatt post i butikk kurset, og en har ikke lov til å gi ut pakker selvom en har fullmakt og legitimasjon.
 
Om jeg ikke får den ut vil jeg i det minste sørge for at de ikke sender den tilbake, siden han er noen dager over tiden tenker jeg :)
 
Jeg skrev fullmakt når min mor måtte hente ut noe som var sendt til meg. Var ikke noe problem :)
 
Her hos oss kan jeg hente ut post til mannen og omvendt, dersom det er sendt med posten.. Er det postnord/tollpost går det ikke...

Her er det en liten plass, der man "kjenner" alle på butikken, men som sagt, kun fra posten jeg kan hente ut mannens pakker...

Grattis med nytt sete forreste:)
 
Back
Topp