WCE sin dagbok[emoji92]

En tråd i 'Dagbøker' startet av WCE, 28 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. WCE Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg har slettet den gamle dagboken min og starter med ny dagbok.
    For de som ikke vet om min bakgrunn kan jeg ta kortversjonen.

Da jeg møtte mannen min hadde jeg et barn fra før som ble til med engang vi startet å prøve. Derfor skjønte vi jo etter noen måneders prøving at her må det være noe galt. Og det var det, dessverre. Hans svømmere var ikke bra nok til å kunne gjøre meg gravid på vanlig måte, men god nok til ICSI. Dette prøvesvaret fikk vi i april-14. Vi valgte å gå privat og hadde første forsøk allerede i mai/juni-14. Fikk full klaff på førsre forsøk og jenta kom i mars-15.

Etter det ser det slik ut:

- Mars-16: Ferskforsøk søsken, MA uke 10
    - September-16: FER, kjemisk 4+5
    - Oktober-16: FER, neg
    - Desember-16: Ferskforsøk, kjemisk 4+3
    - Februar-17: FER, blastocyst, SA uke 5-6
    - Juni-17: Ferskforsøk, SA uke 5-6
    - August-17: FER, blastocyst, neg
    - Oktober-17: Ferskforsøk, senabort oppdaget på OUL uke 17 (januar-18).

Det har vært to tøffe år, med mange tårer og frustrasjon. Er en stor trøst i de to fantastiske barna jeg har️ De er hele livet mitt! Så hvordan jeg hadde taklet dette om jeg ikke hadde de, det vet jeg ikke.
    Hadde det utrolig tøft etter sensborten i januar. Det er det tøffeste jeg har vært gjennom til nå, tårene sitter fortsatt løst når jeg tenker på det. Obduksjon viste ingenting og ikke prøvene av meg heller.

Samtidig som ettertiden har vært tøff har jeg det veldig bra og, har gått ned mange kilo siden i høst, kommet i gang med trening og ser mer lyst på livet. Vet ikke, men den hendelsen gjorde at jeg klarer mer å sette pris på alt det fine jeg har i livet️ Var veeeeldig klar for å gi opp rett etter senaborten. Dette skulle jeg aldri mer gjennom. Men så går det litt tid og man får det på avstand. Så er man klar igjen, for jeg gir meg ikke. Er sterkere enn noen gang og klar for å kjempe videre med alt jeg har.

Vi har ett forsøk til i det offentlige siden vi har sjonglert litt mellom offentlig og privat. Så vi tar det. Går det ikke blir det å dra til utlandet tror vi! Har ikke bestemt oss for hvor enda. Men håper vi slipper det. Har vært på to samtaler med en dyktig seksjonsoverlege på sykehuset her som har fulgt meg opp og hun så også på fosteret etter hun kom ut. Legen sier vi ikke har noen medisinsk grunn til å reise utenlands, og alt konkluderes med en svær dose uflaks. Hun sa at dessverre må noen gjennom mye dritt for å komme i mål (hun brukte faktisk det ordet).

Nå er jeg i gang med lang protokoll med Synarela, Menopur og Gonal-F. Dosen er doblet fra de andre forsøkene. Er på dag 7 med spray og migrenen er på plass på fjerde dagen. Uttak blir uke 22.

• Hjertelig Hjertelig x 8
  2. Dårris Forelsket i forumet Assistert-jentene

Her var du ja! Jeg vil følge deg og heie deg frem! Krysser alt jeg har! Så leit med senaborten, stor klem til deg :Heartbigred Du er jammen sterk og tøff!

• Liker Liker x 1
  3. VictoriaH Ventende August 2018

*følger*

Gode fine deg ❤️

• Liker Liker x 1
  4. Alvea Forumet er livet Vi som prøver :) Aprillykke 2016 Assistert-jentene

For en historie! Masse masse lykke til

• Liker Liker x 1
  5. Me87 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Assistert-jentene

Heier på deg! Nå må det være deres tur igjen!

• Liker Liker x 1
  6. YoghurtNøtt Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Gratulerer med ny dagbok️ blanke ark!

• Liker Liker x 1
  7. WCE Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Nå på mandag er det allerede tre mnd siden vi så på ul at jenta vår var død Tiden har gått utrolig fort. Hun er kremert og lagt på minnelund på kirken her vi bor. Har ikke vært der enda, men tenkte å dra en dag nå. Vil dra alene. Tror det blir tøft. Det ER enda tøft selv om det på en måte går bra med oss og vi har kommet oss videre

• Hjertelig Hjertelig x 7
  8. Luskings Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene

Heier på dere, nå er det deres tur :Heartred

• Liker Liker x 1
  9. ~Ønskebarn2017 Forumet er livet Desemberlykke2017

Så leit :Heartred det vil nok være tøft og litt "godt " å reise der hun ligger. God klem sendes :Heartred

Jeg følger veien deres og håper på positivt resultat snart :sign19:sign17

• Liker Liker x 1
  10. VictoriaH Ventende August 2018

❤️❤️

• Liker Liker x 1
  11. Avocado Forumet er livet Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

❤️

• Liker Liker x 1
  12. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

• Liker Liker x 1
  13. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene

Fine du

• Liker Liker x 1
  14. Eiddwen Gift med forumet Assistert-jentene

:Heartred:Heartred:Heartred

• Liker Liker x 1
  15. Laufey Flørter med forumet Assistert-jentene

For en historie :Heartred

• Liker Liker x 1
  16. LillyBE Flørter med forumet

Fine du <3

• Liker Liker x 1
  17. Avocado Forumet er livet Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Du sprayer nå eller?

18. WCE Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Ja, på åttende dagen

• Liker Liker x 1
  19. Avocado Forumet er livet Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Går det bra? Ikke noe plager?

20. WCE Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Det er det vanlige. Migrene og veldig trøtt. Men det går helt fint Skulle egentlig ha kort protokoll, men da hadde det blitt kontroll midt i sydenturen så ble lang istedenfor så vi kan styre det.

Del denne siden