Vugge eller noe annet

Mamma13og17

Blir kjent med forumet
Skal dere ha vugge, kurv eller noe annet i stua eller ingenting? Vurderte å kjøpe lekegrind som babyen kan sove i på dagtid, noen som har det? Til min forrige hadde vi bare vognbaggen (med vuggefunksjon) og følte egentlig at det var litt upraktisk, så denne gangen vil jeg ha noe annet. Tenker på lekegrind pga. at vi jo har et barn fra før av. Men er jo mye å velge mellom[emoji28]
 
Vi har kjøpt Leander-vugge til å henge i taket[emoji5]️[emoji106]
 
Vi har vugge[emoji4]
 
Vi har en nydelig vugge som skal stå i stuen, men jeg kommer til å legge babyen ute i vogn til dagsoving etterhvert
 
Vi har en vugge som ska stå i stua, også har vi babynest[emoji4]
 
Har nest og bedside crib. Fått tilbud om å låne vugge, men usikker på om vi behøver det?
 
Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha vugge eller grind. Nett nå tenker jeg mest på stokke home vuggen (fordi vi skal ha sengen og).
 
Jeg er usikker på om jeg skal bruke lekegrinden til 2-åringen (med bunnen nede), slik at han ikke gjør alt han ikke får lov til mens jeg ammer ol. Eller om jeg skal ha den til soveplass for babyen (bunnen oppe), så 2-åringen ikke når opp til babyen når hun sover. Noen som har erfaring og forslag?
 
Vi skal ha vugge som har vært i familen siden 1886, den har begge de to eldste ligget i og. Veldig koselig syntes jeg :happy:
 
Back
Topp