Vossatassar klær

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Noen som har erfaring me disse?
E di store eller små i str?

guttene mine bruke 80-86 å 92 nå
å de ska få daffedressen t jul

(då e odin 2år å 10mnd å håvar 1 1/2 år)

tror dåkke str 3år passe fint t odin då?
han har ein daffedress i str 2år nå som e for liten (selv om han nettopp begynet å bruka str 2år) den bruke nå lillebror som bruke 80-86

e så i tvil om eg må ha 92 å 98 eller større

Jeg ville kjøpt str 90 til Håvar og 100 til Odin..
Magnus hadde en i str 90, den er altfor liten nå..

kjøpte vossatassar onepiece til mini på obs i str 90 nå. Han er vel mellom 90 og 92cm lang. Den er god og romslig til han. Meeer enn lang nok i armer og bein. :)

*Rebella* Kor lang e Magnus?

MiniMoi: Du har str 90 (2år) å din e 92cm?

Odin e kun 85cm lang han :p
men ennå noen mnd t han ska få den då
derfor eg lure på str 3år (100?)

Vi har kjøpt Vossatassar to-delt fleecedress til J., som han har i bhg. Han bruker 86/92, vi kjøpte 100.
Syntes at overdelen var litt trang i 90, og han så ut som en muskelbygger:P Og jeg vil si at han er ganske normal i størrelsen, veier ca 12,4kg og er vel 87-88 lang ca.

her er oliver i str 90

masse å gå på i beina. Strikken er brettet innover halvveis opp på leggen, men ikke så masse å gå på i armene. Kjøper du 100 er den sikkert litt stor, men da har du den jo lenge :)
synes egentlig denne er akkurat passe stor til å være kosedress. De skal jo være litt store :)

jenta her bruker nå str 104 og 110, i vossatassar daffedress har ho str 92 og 100, begge passer fint til ho

MiniMoi så utrolig søde han e <3

takk for svar alle sammen!
godt og hørre hva andre mener før jeg kjøper inn. Dumt og kjøpe alt for stort eller for lite. :p

Jeg kjøpte str. 100 og mini er ett sted mellom 80-85 cm. Den er jo veldig stor da, men det gjør ingenting når vi bruker den inne. Kjøpte one piece i str. 98 før * ble 1 år og den har blitt brukt siden og brukes enda :)

Det er jo strikk i bena så den kan fint være baggy.

gullet mitt har nettopp begynt med str 92 i klær, og har str 100 i sin dress.. den har krympa litt i trommelen nå, så nå passer den fint, men når han fikk den, bare brettet jeg en brett nederst på armen. :D

larviksjenta skrev:
gullet mitt har nettopp begynt med str 92 i klær, og har str 100 i sin dress.. den har krympa litt i trommelen nå, så nå passer den fint, men når han fikk den, bare brettet jeg en brett nederst på armen. :D

hehe då skal ikke våre i trommelen :p
men du/dere tror ikke str 100 blir for lite om 4mnd da?
off så mye og tenke på haha!

*Tullingen* skrev:

larviksjenta skrev:

hehe då skal ikke våre i trommelen :p
men du/dere tror ikke str 100 blir for lite om 4mnd da?
off så mye og tenke på haha!

Hvis han er 85 cm nå. La oss si han vokser myye på fire mnder så er han kanskje 90cm til jul. Da tror jeg neppe 100 blir for lite asså.

D e bra MiniMoi
Takk for hjelpen
då blir det str 100 på han t jul :p

Back
Topp