Voooond strekk i magemuskelen (?)

GravidPåHjemmebane

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2018
I natt skulle jeg bare strekke kroppen litt lengre opp på puta, i halvsvime. Brukte antakeligvis magemusklene for å gjøre det og fikk med ett så ekstremt vondt nede til høyre ved trusekanten. AU! Jeg regner med at det var en muskel som strakk seg, og det varte noen laaaange sekunder før det gav seg. Fytti så vondt det var! Merka antydning i kveld også da jeg la treåringen, og kjente jeg fikk litt panikk. Andre som har kjent lignende smerte?
 
Jeg tror jeg har opplevd noe likt eller lignende, våkner ofte av det føles litt som hold etter å ha løpt. Veldig ubehagelig, får det også når jeg strekker meg om morgen. Men vet ikke hva det kommer fra eller hva det kan bety:confused005
 
Jaaaa.... Sånn superstrekk!!! Det gjør så vondt. Får det stadig vekk når jeg gjør ting litt for brått. Har tenkt det er ligament smerter jeg....
 
Får det veldig ofte,spesielt på natta når jeg fortvilt prøver å snu meg ,da slår det oftest inn.. ligamentsmerter dilux:)
 
Kjennes ut som man revner fra innsiden føler jeg da :confused: er sååå vondt :crybaby2
 
Har hatt samme greia her 3-4 netter de siste ukene. Jeg har også regnet med at det er ligamentsmerter.
 
Ja, for et par dager siden. Gjorde så vondt og jeg ble livredd. Klarte/turte nesten ikke rette meg ut etterpå. Ble hengende bøyd over sengekanten en god stund. Tenkte at mitt 11 år gamle keisersnitt var på vei til å revne.
 
Shit - altså helt normalt skjønner jeg fra denne tråden - men har aldri hørt om det før. Ligamentsmerter ja... Tror ikke jeg kjente noe til det sist. Leit å høre at så mange andre også har det inni granskauen vondt pga det fra tid til annen, men fint å vite at det åpenbart er virker helt normalt :)
 
Back
Topp