Vondt under sex

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
Hei :)

Et par ganger i det siste så har jeg fått kjempevondt nederst i magen når vi har hatt sex. Det kjennes ut som krampe, og det er så vondt at jeg var nesten på gråten. Men det skjer ikke hver gang vi har sex. Hva skyldes dette? Kommer det til å være sånn gjennom hele svangerskapet? Er i uke 9.
 
Hei :)

Et par ganger i det siste så har jeg fått kjempevondt nederst i magen når vi har hatt sex. Det kjennes ut som krampe, og det er så vondt at jeg var nesten på gråten. Men det skjer ikke hver gang vi har sex. Hva skyldes dette? Kommer det til å være sånn gjennom hele svangerskapet? Er i uke 9.
Jeg er i uke 25, og vi har nesten ikke sex pga det gjør så vondt !!! Alle stillinger er vonde og jeg har det ikke noe deilig
 
Kommer an på stillingen - enkelte stillinger blir direkte ubehagelig når man er gravid. Prøv dere litt frem :)
 
Jeg har det heller ikke godt under sex :-/ derfor lite sex under graviditeten :-(
 
Er det liksom sånn krampelignende smerter hos dere også? Jeg kan ha smerter/kramper i ca 15 min etter vi er ferdige.. Jeg syns det er så dumt, for nå har akkurat sexlivet vårt tatt seg opp etter en lengre dårlig periode :(
 
Er det liksom sånn krampelignende smerter hos dere også? Jeg kan ha smerter/kramper i ca 15 min etter vi er ferdige.. Jeg syns det er så dumt, for nå har akkurat sexlivet vårt tatt seg opp etter en lengre dårlig periode :(
Akkurat det samme her!! Krampelignende smerter nederst i magen, men bare etter orgasme. Det setter absolutt en demper på et allerede dårlig sexliv - ikke greit å være gravid nei. Heldigvis har jeg en veldig tålmodig samboer!
 
Been there! Vet ikke hva som er årsaken, men livmoren vokser i rekordfart og kan sikkert være litt øm :) Her hadde vi en lang periode med sex-pause da smertene var uutholdelige, og så gikk det seg til igjen. Det kommer og går. Men jeg husker jeg hadde lignende smerter under sex da jeg hadde UVI før graviditeten, så vær litt obs på det også :)
 
Er det liksom sånn krampelignende smerter hos dere også? Jeg kan ha smerter/kramper i ca 15 min etter vi er ferdige.. Jeg syns det er så dumt, for nå har akkurat sexlivet vårt tatt seg opp etter en lengre dårlig periode :(
Ikke kramper men veldig vondt/ømt ved visse stillinger. Sånn skarp smerte :(
 
Back
Topp